(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EN UZUN KISA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EN UZUN KISA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ana yollardan sonra ayrılan tali yolların seçimlerinden tutunda o tali yollarda nasıl yürüneceğine dair kararlara kadar o kadar çok farklılaşıyor ki doğrular...Ana yol aynı olsa da talilerde birbirlerine karşı yanlış oluşlardan ve kanılardan dolayı, ana yol sınırına ulaşan hatta ana yolu geçip bambaşka bir yola sevk eden oluşlara sevk edebiliyor insanları.
Yine düşündüren, kısa ve öz , nitelikli bir eser daha okudum.
Gönül dostları; Gidene güle güle. Gelene merhaba. Yeni yılınız kutlu olsun. Saygı ve selamlar... -------------------------2015 Yılı TÜRK ALEMİNİN ZİNCİRLERİ KIRMA YILI OLSUN...
Bildiğin doğruyu, doğru yaşamak bambaşka...
Ana yollardan sonra ayrılan tali yolların seçimlerinden tutunda o tali yollarda nasıl yürüneceğine dair kararlara kadar o kadar çok farklılaşıyor ki doğrular...Ana yol aynı olsa da talilerde birbirlerine karşı yanlış oluşlardan ve kanılardan dolayı, ana yol sınırına ulaşan hatta ana yolu geçip bambaşka bir yola sevk eden oluşlara sevk edebiliyor insanları.
Yine düşündüren, kısa ve öz , nitelikli bir eser daha okudum.
Var olsun yetkin kaleminiz.Selam ve saygılarımla.