Acılarınla sen kalbimi susturdun Dolu dizgin duyguma hapis olmamak için Yalnızca bir tek sen tek sen sarmadın şu lodosa tutulmuş bende ki beni sadece beni benden edendin sen tek özümdeki beni alıp temelinden beni yok ettin sen bir mıh gibi kalbimi delerken de hiç düşünmeden kanlarını akıttın avucuma bir duygu bir his bulup yettiğim de en gaddar halini getirip oturtun şu saf usuma
meşk ne aşk ne var mıdır yok mudur karma karış oldu her bir şey sana çarpan bu garibin hali de ne böyle bu sevgi yumağını bir açabilsem ve çözülüşünü bir bilebilsem olurum belki de birilerine merhem tutkumu alışkanlık mı yoksa bir korkumudur içimdeki bari bir anlayabilsem içim dışım ateş yanar da durur yoksa bu mudur benim hissem içimde öyle sevgiler pişer ki gözü kör olası sarıp sarmalar sevgim seni daima bir gelsen ah bir gelseydin ya ömrümün cehennemin de cennetim olurdun sen
bir aykırılık dürtüsünü sokup da gittin içime sakın ha deme sakın sen seni bana mutluyken hüznün koynuna itince fena yandı canım sararıp soldu şu senin hediye ettiğin sol yanım arım bal tatlım boncuk gözlüm kalbi duygular içinde en yüceden sözlüm tüm bedenimle kaldım mı şimdi baş başa bir su yoktu şu yangın hayatım da içemedim kana kana eğer ki bende ki doğrular da seni düzeltmiyorsa hiçte lazım değilsin ne sana nede bana oysa bir zerrene ne deryalar vermiştim durma çek elini sımsıcak kalbimden benim ruhuma sığınıp da ısınmasın ellerin koy ver de yaban ellerde donup da gitsin bedenin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir aykırılık dürtüsü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir aykırılık dürtüsü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuduğumuz eser güzeldi Kutladım yürekten yalansız riyasız Gönlün abad olsun ve de huzurla dolsun Ömrüne bereket Sağlıcakla kalasın.Sonsuzluğun sahibine emanet olasın
bir aykırılık dürtüsünü sokup da gittin içime sakın ha deme sakın sen seni bana mutluyken hüznün koynuna itince fena yandı canım sararıp soldu şu senin hediye ettiğin sol yanım arım bal tatlım boncuk gözlüm kalbi duygular içinde en yüceden sözlüm tüm bedenimle kaldım mı şimdi baş başa bir su yoktu şu yangın hayatım da içemedim kana kana eğer ki bende ki doğrular da seni düzeltmiyorsa hiçte lazım değilsin ne sana nede bana oysa bir zerrene ne deryalar vermiştim durma çek elini sımsıcak kalbimden benim ruhuma sığınıp da ısınmasın ellerin koy ver de yaban ellerde donup da gitsin bedenin Kaleminiz daim olsun hocam kutlarım Saygılarımla selamlar..
Acılarınla sen kalbimi susturdun Dolu dizgin duyguma hapis olmamak için Yalnızca bir tek sen tek sen sarmadın şu lodosa tutulmuş bende ki beni sadece beni benden edendin sen tek özümdeki beni alıp temelinden beni yok ettin sen bir mıh gibi kalbimi delerken de hiç düşünmeden kanlarını akıttın avucuma bir duygu bir his bulup yettiğim de en gaddar halini getirip oturtun şu saf usuma
meşk ne aşk ne var mıdır yok mudur karma karış oldu her bir şey sana çarpan bu garibin hali de ne böyle bu sevgi yumağını bir açabilsem ve çözülüşünü bir bilebilsem olurum belki de birilerine merhem tutkumu alışkanlık mı yoksa bir korkumudur içimdeki bari bir anlayabilsem içim dışım ateş yanar da durur yoksa bu mudur benim hissem içimde öyle sevgiler pişer ki gözü kör olası sarıp sarmalar sevgim seni daima bir gelsen ah bir gelseydin ya ömrümün cehennemin de cennetim olurdun sen
bir aykırılık dürtüsünü sokup da gittin içime sakın ha deme sakın sen seni bana mutluyken hüznün koynuna itince fena yandı canım sararıp soldu şu senin hediye ettiğin sol yanım arım bal tatlım boncuk gözlüm kalbi duygular içinde en yüceden sözlüm tüm bedenimle kaldım mı şimdi baş başa bir su yoktu şu yangın hayatım da içemedim kana kana eğer ki bende ki doğrular da seni düzeltmiyorsa hiçte lazım değilsin ne sana nede bana oysa bir zerrene ne deryalar vermiştim durma çek elini sımsıcak kalbimden benim ruhuma sığınıp da ısınmasın ellerin koy ver de yaban ellerde donup da gitsin bedenin…
(29.12.2014) AZAP…
Kadri ATMACA (AZAP) ------------------------Bu gün. Bir gönül dostunun şiiriyle güzel şiirinizi selamlıyorum...
bir aykırılık dürtüsünü sokup da gittin içime sakın ha deme sakın sen seni bana hüznün koynuna mutluyken itince fena yandı canım sararıp soldu şu senin hediye ettiğin sol yanım arım bal tatlım boncuk gözlüm kalbi duygular içinde en yüceden sözlüm tüm bedenimle kaldım mı şimdi baş başa bir su yoktu şu yangın hayatım da içemedim kana kana eğer ki bende ki doğrular da seni düzeltmiyorsa hiçte lazım değilsin ne sana nede bana oysa bir zerrene ne deryalar vermiştim durma çek elini sımsıcak kalbimden benim ruhuma sığınıp da ısınmasın ellerin koy ver de yaban ellerde donup da gitsin bedenin…
oysa bir zerrene ne deryalar vermiştim durma çek elini sımsıcak kalbimden benim ruhuma sığınıp da ısınmasın ellerin koy ver de yaban ellerde donup da gitsin bedenin…
Çok anlamlı sitem yüklü güzel dizeler. Kutluyorum kaleminizi değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
içim dışım ateş yanar da durur yoksa bu mudur benim hissem içimde öyle sevgiler pişer ki gözü kör olası sarıp sarmalar sevgim seni daima bir gelsen ah bir gelseydin ya ömrümün cehennemin de cennetim olurdun sen
Üstadım ne kadar güzel bir anlatım bu böyle.... Mest oldum okurken... Saygılar efendim.......
bir aykırılık dürtüsünü sokup da gittin içime sakın ha deme sakın sen seni bana hüznün koynuna mutluyken itince fena yandı canım sararıp soldu şu senin hediye ettiğin sol yanım arım bal tatlım boncuk gözlüm kalbi duygular içinde en yüceden sözlüm tüm bedenimle kaldım mı şimdi baş başa bir su yoktu şu yangın hayatım da içemedim kana kana eğer ki bende ki doğrular da seni düzeltmiyorsa hiçte lazım değilsin ne sana nede bana oysa bir zerrene ne deryalar vermiştim durma çek elini sımsıcak kalbimden benim ruhuma sığınıp da ısınmasın ellerin koy ver de yaban ellerde donup da gitsin bedenin…
Hocam harika olmuş tebrik ediyorum selamlar..........
Üstadım "bu ne sevgi ah bu ne ıstırap zavallı kalbim ne kadar harap "şarkısını hatırlatan dizeler öyle içten ama bir o kadar da can alıcı.Umulur ki boncuk gözlü sizi bu ıstıraptan kurtarsın.Kutluyorum selam ve dua ile...