(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN DER'İM CAN DER'İM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN DER'İM CAN DER'İM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatan bize emânet,tertemiz geçmişimden Müslüman Türk doğmuşum,Hâk yolu seçmişim ben
Bayrağımda ki al’ım,asil kanımdan gelir Beyazına vurgunum,saf’i ruhumdan gelir + Vatan sevgisi sevgilerin en kutsalıdır. vatan için çarpan yüreğin hiç susmasın aziz dostum.
Yan gelip yatmak deyimi moda oldu. Ama burada yerli yerinde kullanılmış. Bizi ve deeğerlerimizi anlatan yedi artı yedi ile yazılmış nefis bir çalışma. Değerini bilmek gerek. Bu gün okuduğum tüm şiirler aşk ve sevda konulu idi. Ama bu şiir aradığım şiirdi. Tebrikler şair.
Bravo..! Hep ayrılık, hep aşk, hep yanmalar...Olacak değilya şiirlerde, Böylesi vatan sevgisi ile çarpan yürekler , kendimize getirmeli bizleri. Güçlü kalemlerle... Kutluyorum .Var olun efendim...
Türk’üm Vatanım kutsal,canımdan aziz benim Nöbetine yazıldım,feda olsun gözlerim Vatan der’im can der’im,gerisi Allah kerim Selim söyle gençlere,geçmişi unutmayın Gece gündüz çalışıp,yan gelip hiç yatmayın
DEĞERLİ KARDEŞİM AYATTA ALKIŞLANACAK ESERİN MUHTEŞEM GÖNÜLDEN TEBRİKLER VATANIN BEKLEYEN EVLADIN OLDUMU BU ŞİİRLER GÖZDEKİ YAŞLARI HER DEM AKITIYOR EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK SELAMLAR KARDEŞİM ALLAHA EMANET OL CUMAN MUBAREK OLSUN
kalkan tarafından 2/15/2008 1:04:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Müslüman Türk doğmuşum,Hâk yolu seçmişim ben
Bayrağımda ki al’ım,asil kanımdan gelir
Beyazına vurgunum,saf’i ruhumdan gelir
+
Vatan sevgisi sevgilerin en kutsalıdır. vatan için çarpan yüreğin hiç susmasın aziz dostum.
Saygılarımla
Nizamettin Uca