Yoksan, Sarma cigaralar eşlik eder bana Sensiz n’edeyim mezesiz rakı sofrasını yar? Önüme sunsalar da taze üzümden nefis şaraplar Sensiz her dakikam, senli yüreğimi yaralar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müptezel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müptezel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Sema,işte bu dedirten dizeler ve lütfen buna devam et.Diğer iki çalışmandan daha farklı ve daha dolu dolu... Fakat bir yerde küçük bir düzeltme yapmalısın hem anlam bakımından hem de yazım olarak daha şık duracağına inanıyorum... .../Sensiz n’edeyim mezesiz rakı sofrasını yar?/ yerine
Sensiz neyleyeyim mezesiz rakı sofrasını yar? daha iyi olacak. İçtenlıkle kutluyorum.Selam ve sevgilerimle.
Anlam dolu şiir okudum hoş geldin şiir dünyasına üstat Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğine sağlık ______________________________________________Saygılar selamlar
Yar yoksa yanında Zaten her şey durur hayat da Karun olsan ne yazar, Çürüsün yarsız azar azar ! Gezsen dünyayı diyar diyar Etrafınıdan geçerken mahşeri kalabalıklar Senin gözler hep o gönlünün yar'ini arar Asla gözünden kaçmaz onun yüzü Önünden geçerken türlü çeşitli insanlar Gözünden kaçırsan bile, Hislerin yine de onu yakalar Onsuz her dakika, Senin hayattan sayılmazlar !!!.....
TEBRİKLER ! BAŞARILAR ! MUTLULUKLAR !!!....
Onatça tarafından 12/14/2014 6:36:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fakat bir yerde küçük bir düzeltme yapmalısın hem anlam bakımından hem de yazım olarak daha şık duracağına inanıyorum...
.../Sensiz n’edeyim mezesiz rakı sofrasını yar?/ yerine
Sensiz neyleyeyim mezesiz rakı sofrasını yar? daha iyi olacak.
İçtenlıkle kutluyorum.Selam ve sevgilerimle.