İşte içimizden çağırdığımız bir yarın daha umut Geçersiz akçe gibi birikmiş geceyi susacak Sanki aklının erdiği kadar değilmiş gibi Sana kalbi bir iyilikli hayat sunacak Ne kadar yandaş mutluluk bahanesi varsa Küçük dilini parmaklayıp üzerine kusacak Oysa özgürlük mavisi bir kutlu sabah ölüm Bir ölsen hizanda olan herşey susacak Bir ölsen bu renklerin bu seslerin bu şarkıların Allahı seni bulacak!
Bir sebebi yok değil bu umudun Yok değil bir sebebi bu umutsuzluğun İşte bu ruh mevziileri arasında gidip gelmekte Bir sebebin hülasası Yaratılmış olmak nasıl bir sebepse Ölmekte bir makul sebeptir kimi zaman Ama var olmak sebepleriyle yaşamak gerekir delice Delirmek pahasına Çıldırırcasına
Şimdi aklım diyor ki bana Deli olma haklı bir sebebin varken Özgürlüğüne doğru açılan bu pençeden Uç git Derin maviliğe!
Eğildim büküldüm bende Çareyi kendime dönmekte buldum Herşeyin en derin yerindeydim Herşeyin her yerinde Ben vardım Ben benimleydim Benimleydim ben En zirve tepeden kendime sarkıp Baktığımda oldu hayretle Bu ben miyim diye En çukurdan tırmanıp kendime Vay bu da ben mişim dediğim de Kendimi kendimle hizalayıp gördüklerimdi Beni en çok vareden ama!
Sukut hakkımızı elde etmek için ne çok yaşıyoruz! Oysa kendimize ilave ettiğimiz her mutluluk Ve bayrağımız olan her hüzündür bizi geciktirip yolumuzdan alıkoyan Çocukluğumuzu ve sınırlarımızı zorlatan aşka değinmedim bile "Sukut hakkımızdır" Yaşaya yaşaya alacağımız en derin saygınlığımızdır! Sureti Haktan geldik sureti sukutla geri döneceğiz inşaallah!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümcül Değerlendirmeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümcül Değerlendirmeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.