" Beklemek " Ne kadar zordur bilir misiniz? Lügatımıza dar gelir bazen. Gözlerimizi uzak bir hayale daldırıp Kimi zaman derin iç cekeriz anlamsızca.
" Bekler " insan Kimileri durakta otobüs beklerken üşütür ellerini. Kimileri bir kadını beklerken soldurur elinde ki çiçekleri. Kimileri ise unutamadığı aşkını bekler Ağarırken saçları Çürütürken yıllarını. Ama nedense dönülmez gidilen yoldan.
Mapus da gün bekler bazıları. Bir babadoğacak çocuğunu Bir ana ise askere uğurladığı oğlunu... Bakkalcı gelecek parayı İşçi ay sonunu...
" Beklemek " Zordur aslında. Boşuna sarhoş olmaz bir insan. Boşuna ağlamaz her gece bir kadın. Eşinden ayrılır yok yere adı " orospu’ ya " çıkar. Oda öleceği günü bekler. Zengin olmayı bekleyip olamazken bir insan Kirasını ödeyemez kendini 30. Kattan atar. Sokakta yatan adam Yazın gelmesini bekler. Kimileri Kışın sobanın üzerinde pişen kestaneyi bekler.
" Bekler " insan hesaba katmadan sonunu... Velhasıl çok şey beklenir de.. Ölen şehir Ölen şiir Ölen ana Ölen baba " Kundakta ki ölüm beklenmez " derler ya hani Bekleyemez insan. Ansızın yıkanır Ansızın kazılır toprak! " Âââh " diyorum; " Sayılı gün çabuk geçer " derlerdi de inanmazdım Geçermiş Âzrail bir anda çekinmeden / beklemeden gelirmiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bekleyemez İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bekleyemez İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.