Okuduğunuz şiir 19.8.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Yunus Özkan ( teşekkürler )
Senden Bana Kal/an
Ziyanı yok artık şu minik yüreğime kocaman işlenmiş gam, tasa
kaç kelime konuşulur bilmem gidişine kaç kelime birleştirir gözlerimi yüreğine...
birçok geceler sürsem gelişine sular yürüyecek gidişine...
Soldukça soluyor, düşüyor tek tek yapraklarım eridikçe eriyor mum renksiz bir leş yığını üzerimde dinlen yüreğim gün ağarıyor
bir çıra gibi tutuşmadan uzaklaş benden! çalılıklara asılı bıraktım bende kalan gülüşünü
koparıp parçaladın aşkın telini çözüldü ölüm gibi yüreğim gizli gizli sürdürdü ağrısını neye yarar son perdeyi çekip işkenceyi sürdürmenin...
Ziyanı yok artık az sonra perde kapanacak bir daha açılmadan
kendimden uzakta yeniden doğmaya gideceğim ziyanı yok hiçbirşeyin kuşkularımı, umutlarımı satın alabilirsin ben de kalmayan senin olsun
ben de terkediyorum kendimi gözlerim yaralı kanlı görüyorum herşeyi
ziyanı yok gönlüm hoşlanır suçlayan sözcüklerden seni aşk nedeniyle suçluyorum duygularım çamura batık hepsi bu..!
sızladı durdu bu yara çoktandır hiçbir saat vurmuyor artık özlenen bahar anını ziyanı yok, ayazında kaldım ben hep şimdi aşk’ın nöbetini devretme vakti
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden Bana Kal/an şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden Bana Kal/an şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR UMUT VAR YİNEDE SATIR ARASINDA . ASILI ŞAİRE DE SAKLI DIR. .BİZ BİLMESEK DE ZİYANI YOK .KAVUŞMAYA RAMAK KALDIĞINI HİSSETTİM OKURKEN . HER NE KADAR VUSLAT YOK DESE DE ŞİİR .GİDİŞLER DÖNÜŞLERE YOL ALIRKEN YOLCU SUSKUNDUR .
TEBRİKLER
asenşahsenem tarafından 8/21/2014 2:30:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne denebilir ki katıksız su gibi saf sevmelerin ziyanı olabilir mi olamaz elbet susuz nasıl yaşanmazsa sevgisiz de yaşanmaz .. kutlarım güne gelen şiiri dile getiren güzel yüreği , yazan kalem durmasın saygımla selamlar ..
ben de terkediyorum kendimi gözlerim yaralı kanlı görüyorum herşeyi
ziyanı yok gönlüm hoşlanır suçlayan sözcüklerden seni aşk nedeniyle suçluyorum duygularım çamura batık hepsi bu..!
sızladı durdu bu yara çoktandır hiçbir saat vurmuyor artık özlenen bahar anını ziyanı yok, ayazında kaldım ben hep şimdi aşk’ın nöbetini devretme vakti
ziyanı yok gidebilirsin...
Şiir fon ve anlatım mükemmeldi, alkışlıyorum dost yürekleri Kalemin susmasın üstadım, Her iki yüreği selamlıyorum
en de terkediyorum kendimi gözlerim yaralı kanlı görüyorum herşeyi
ziyanı yok gönlüm hoşlanır suçlayan sözcüklerden seni aşk nedeniyle suçluyorum duygularım çamura batık hepsi bu..!
sızladı durdu bu yara çoktandır hiçbir saat vurmuyor artık özlenen bahar anını ziyanı yok, ayazında kaldım ben hep şimdi aşk’ın nöbetini devretme vakti
ziyanı yok gidebilirsin...
"hayatını intiharın bahçesine inşaa edenlerin ölmesine gerek yok sevgili şairem!" Hayatını intiharın bahçesine inşaa etmiş bir ruhun adım adım yok oluşu,bir çıra gibi yanışı işkence değilde nedir ki... ziyanı yok ki yok... Her zaman hüzün verir bana gitmeler, bıraktığın yerde elbet vardır bırakmak istemediklerimiz... Malesef,yaşananlara bir beden büyük geliyor artık hayat! Bazen,bir aşkı paylaşmak için çok geç, bir paylaşıma aşık olmak içinse çok erken.. Beni sevda yerimden vurdu yine zaman.. şimdi sana söylenecek tek cümle, bende sana yetecek kadar ben kalmadı.... Ziyanı yok gidebilirsin...
Sevgili güldalı,kalbimde kocaman bir yırtık oluştu, sebebi sen ve sesiyle hayat veren çok değerli üstad ''Yunus Özkan'' teşekkürlerimi kabul edin... Benim yüreğim zemherilere alışıkta bu ateşi kim söndürecek...Sen çok çok çok yaşa can,varlığın ve şiirlerin bende kocaman huzur yaratıyor...Hüzün dou yüreğimi avuçlarına bıraktım yine,ben avutamadım sen oyala gönlünce....sevgimle kal cankız,sevgimle kal......perde kapandı......peri
Sen yorulma güzel bal,sen yorulma... Canına gitmelerin artığı kalmalar saplanmasın...Gidene kal dememeyi öğretti de hayat,bir şu gönüle susu öğretemedi....Masum marallar gece dolaşmaz,canı yanar be güldalı;senin canın yanmasın ,sen ziyan olma...
peri'de gülünü çok seviyor...Güzel yüreğine kocaman öpücükler balkız...Her daim huzura açılsın gönül kapıların....umudumun güzel dalı hoş kal,hoşçakal...
ahh perim gideni değilde kalanı yaralar, kalan öylece uyuşur. çekeriz elimizi tüm insanlardan herkes suçlu gibi.sitemimiz ona değilde yine kendinedir,elini çekersin bütün dünyadan..işte acı bir elveda :( Ben yaşayımda perim, nefesi tükenir ya insanın taa şuracıkta bir acı oluşur ya yüreğinde, o ateş nasıl söner bilinmez Suya mı ihtiyacım var yoksa nefese mi? bugün melonkolik psikolojimle hasretim tutuşur anılar uçuşur bilmem kim kime kavuşur...
Seni Seviyorum perim teşekkürederim güzel yorumun için...
Mutlu sonla kapansın artık perdeler zira yoruluyor yürek...