Türkmen elinde can var vurulup akıyor kan Oturmuş seyrediyor bu nasıl koca cihan Meshebcilik bahane, dinsizlerdir baş çıban Bayrağıdır ay yıldız hürriyet der çağlar Bozkurtlar uluyunca yıkılır bütün dağlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kerkük Ağlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kerkük Ağlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kabul eyle duamı Sana açtım elimi Müslüman toprağında kan akıyor ALLAHIM Haçlılar birlik oldu, kırıyorlar belimi Bebekler kundağında; Ölüyorlar ALLAHIM....
Atılan mermi ile Müslüman kanı akar Bu acı bu mezalim benim yüreğim yakar Her taraf ateş barut,Şimşekler gibi çakar Seyre dalıp masada; Gülüyorlar ALLAHIM....
Türlü bahanelerle Vuruyorlar her kese Masum halkı korkutup, salıyorlar vesvese İşin ucunda rant var götürür kese kese Mübarek toprakları; Bölüyorlar ALLAHIM....
Başka bir gurup çıkmış Vuruyor Kardeşini Kesip başları ''DERKİ'' atın gitsin leşini Bu zulümden kaçanlar bulamıyor eşini Nefes nefese kalıp;Soluyorlar ALLAHIM....
Işık Ağabeyim. Anlamlı şiirinizle yüreğimizin sesi oldunuz..
Duygular bir olunca haykırmamak elde değil. Bu yapılan zulme karşı elimizden, dilimizden gelenler bunlar.. Ah bir de imkan olsa zulme karşı Yavuz'un desturuyla dur diyebilsek... Türk ve Müslüman olan coğrafyalarla oyun oynayan aktürlerin amaçlarından Rabbim korusun.. Amin...
gazzeden moğolistana dek tüm dünyada günde bin müslüman hemde yüzde doksan beşi kendi elleriyle birbirini katlediyor dost bizler seyrediyoruz ne yazık ki duyarlı yüreğini kutlar sevgiler sunarım....
Türkmen elinde can var vurulup akıyor kan Oturmuş seyrediyor bu nasıl koca cihan Meshebcilik bahane, dinsizlerdir baş çıban Bayrağıdır ay yıldız hürriyet der çağlar Çaresizlik içinde Irak’ta Kerkük ağlar
Aydınlıklar karanlıklar üzerine doğar. Elbet doğacaktır vaadettiği günler hakkın. Kalemine ve yüreğine sağlık...
Sağır sultan bile duydu...İsrail'le "van minut" tiyatroları oynayıp Gazze'de sahte kahramanlıklara soyunan bop başkanı, Irak'ta kalleşçe katledilen soydaşlarımız için kılını bile kıpırdatmıyor.. Ülkeler arası siyaset miting meydanlarında hakaret etmek değildir...
Duygularınıza saygı,
Emeğinizi beğeniyorum.
Kutluyorum.
Selamlar...