(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİZGİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİZGİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Sultan Yürük, Çok güzel, bir kez değil bir kaç kez okudum. Son kez okuyup bu şiir hazzını kaybetmemek için de başka şiir okumayacağım bu gece. Sonsuz saygılarımla.
Geçirmiş eline bir kez İçimin dizginini Ahh! Ben içimi çekerim; Hasret sana mahmuzlar... ***İşte Sultanlık farkı bu, kalemde az öz manada çok söz. Selamlar
Ben de okurken iç çektim cann... Mükemmel ötesi, kutlarım can-ı gönülden. Yüklesem fondaki atın sırtına tüm hasretleri, acıları, dörtnala uzaklaştırır mı ki yüreklerimizden?... Sevgiyle esen kal can kardeşim.
ABLA MAŞALLAH !BU KADAR KÜÇÜK BİR ŞİİRLE BÜYÜK VE MÜKEMMEL ANLATIM YANİ MÜKEMMEL BİR ZEKA ÜRÜNÜ DAHA..PES DOĞRUSU....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Vay be...Demekten alamadım kendimi hocam... Harika bir anlatım....Laf kalabalığı yok...Gereksiz imgeler yok...Kısa...Net...Ve çok anlamlı... Kısa olduğu kadar uzun da aynı zamanda....Yüreğinize sağlık...Selam ve Saygımla...
Tek kelimeyle muhteşem.Küçücük anlamlı şiirinize birsürü iltifat yazsam güzel şiirinizin tılsımını bozarım.Bu şiir için neyi hak ettiğinizi düşünüyorsanız onu söylemiş olayım siz seçin kim demiş .şiirde demokrasi yok diye.
hasrete anlatımın çok yorumunu okudum ama bu tarzda dile gelişini hiç okumamıştım hasretin yaktığı yüreğin sızısından kurtulmuş gülen yüreğin kahkahalarına savruluşlar dilerim.
Çok güzel, bir kez değil bir kaç kez okudum. Son kez okuyup bu şiir hazzını kaybetmemek için de başka şiir okumayacağım bu gece.
Sonsuz saygılarımla.