Sevgi çözdüm sırrını İki türü vardı sevginin. Bir tatlı olanı vardı Birde zehirlisi sevginin. Tatlı olanı; Oğul balı gibiydi,Yedikçe doyamadığın. Doymak istediğikçe Boş kaldığını görürsün gönül midenin. Buldummu bu sevgiyi, Açlıktan çıkmış sefiller gibi Yumum gözlerini atlayacaksın içine. Zehirli olanı vardır birde sevginin. Zehirli orkide gibidir. Sindirmeyeceksin tenine Değdirmeyeceksin yüreğine. Ne kadar zarafet timsali görünsede gözüne Yalanlayacaksın gözlerini. Nefessiz kalacak boğulacaksın Çekmeyeceksin içerlerine Gözlerini yumacak Kulaklarını tıkayacaksın. Ve olabildiğince Kuytulara kaçacaksın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi İki Türdü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi İki Türdü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harikaydı sevgi anlatışın ..tatlı olanı hep seçersek bencil olmazmıyız sevgili hakan...kim seçmez hep tatlı olanı ...sevginin içinde acıda yokmudur...keşke olmasa acısı ama sevdiğinde acıyıda yaşarsak kaçmak olurmu çok kuytulara bunun adı sevgi olumu .. bir şair dostumuz derki,
Sevgiyi anlatırken bir şarkı söyle Daha önce hiç söylenmemiş olsun, Hiç dinlenmemiş. Öyle yarıştır ki notaları birbiriyle, Buram buram sevgi koksun bu beste.
evettt sevmediği halde seviyorum diyen ..sevgi kelimesine gönülde anlamını yüklemeyen Sevgi kelimesini anlamından soyutlayan sahte sevgilerden kaçacaksın yanmamak için çok anlamlı güzel dizeler KUTLARIM
selamlarımla