(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Annemin yüzü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Annemin yüzü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İletişimle ilgili (gizli ve açık) neçok bilim dalı var; bilip- konuşamadığımız... Anneni müşkül gördü isen; bil ki, kızı olarak; bir görevde eksiğin var...
Hoş ve güzel görünürse, o'nu sevindirecek işler yaptın demektir... Seslerini hiç duyamayız ya... His yoluyla anlatır diyeceğini...
Ya aynada kendinizi annenize benzettinizse; Yol açık ahirete... hepimizin. Ömrümüzü, Allah bilir...
Anması güzel bir duygu... ne hoş sevgi ve özlem duyuyoruz... Aktıkça- akası gelen şelâle misâli... Çok oldum. Bu kadar yeter, Kadir.
an olur ki içimize çöken hasretler yaşatır hayaller içinde gerçeği gördüğümüze inanırız ve bitmesin isteri o gördüğümüz... ki hele anneyse gözlerimizden geçen... duygulanmadım desem yalan söylerim renkdaşım... çok beğendim ki... her dem saygı ve selamlarımla
Ne zaman anne şiiri okusam hep canım yanar,darmadağın olurum. Ahirette olan,cennet meleklerimiz annelerin yerleri nur, ruhları şad olsun. Özlemden sözün en derininden dem vurmuş şiir.Tebriklerim çokça.. Sevgi ve selamlarımla.
Güneş kaybolurken dağların ardından, terazide biraz daha ağırlaşır hatıralar. Ne zaman aynaya baksak; cemalimizdeki izlerini, hayata hazırlanırken kulaklarımızı çınlatan sözlerini; en önemlisi karşılıksız sevgilerini görürüz ve ardı sıra tarifi ne mümkün duygularda setlerini yıkan şiirler sel olur içimizde mutlaka... Düşünüyorum da ben şanslıyım zira ah benim toprak kokulum diye sarılıyorum anneme... Özlem bahçesinden anne kokulu bir seslenişti.Tebrik ederim hemşehrim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle....
Yaşlandıkça annemize mi benziyoruz acaba? Belki de o kadar çok istiyoruz ki görmeyi yanımızda O'nu , kandırıyor yansmamız bizi ve oluyoruz annemizi görmüş gibi...
Biliyorum ki, annenizdir... Anneler ebediyete göçseler de, hep bizimledir... Çünkü,onlar ANNE'dir. Ömrümüzün en sevilen varlıkları... Yüce ve vefâlı yüreği kutlarım. Selam ve sevgilerimle...
Annemin yüzünü gördüm dün akşam.
Yine öyle kederli, çileli
Ve derindi bakışları.
Şakakları kır
Omuzları çöküktü.
Sırtındaki yük dünya mı?
Yoksa dünyanın hüznü mü?
Diye soracaktım, kayboldu.
Gerçekten gördüğüm annemin yüzü mü?
Yoksa aynaların bana oyunu mu?
12.04.2014/ Emine UYSAL
Merhaba Emine Hanım, anne özlemiyle yanan mısralar...Çok güzeldi. Keyifle okudum..Kutluyorum. Saygılarımla.