ışıksız bir gecenin, günahkâr akşamında efsunlanan paslanmış zincirler, aya hiç yakışmadı.
yollarımı ince ince düğüm,düğüm birer birer seni katmışım sevgi dolan ,yontulmuş mahir kalbimle, hüzünlere satmışım.
serçe gönlüm gönlünden bir kıl seçip, içimde yumakla renklendirip canımdan canla, seni ona katmışım.
kalbimi şevklendiğinde yuvarlanıp harlandığında sancı yüklü bestemle, içimde seni mayalamışım.
oluşacak her zulümde, hep yüreğimde sen vardın burkulmuştu yüreğim,inliyordu inim inim aşkımı yaşadığım, solan gülümde harlanan ben olaydım aşkımın.
sensiz geçen günleri bir bir sayıyordum göz yaşı döküyordum sen ise hiç hissetmiyorsun. günahkâr yaşadığımız akşamı sana yalvarıyorum hiç mi duymuyorsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günahkâr / akşam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günahkâr / akşam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sensiz geçen günleri bir bir sayıyordum göz yaşı döküyordum sen ise hiç hissetmiyorsun. günahkâr yaşadığımız akşamı sana yalvarıyorum hiç mi duymuyorsun… gizem kokan şiirirnizzbir yaşammışlıgın dile gelmesi hecelerın sihiri sanki ğüzel lakın bır kuskunluk var üzme kendini bu kadar saygılar kalemınız daim olsun
oluşacak her zulümde, hep yüreğimde sen vardın burkulmuştu yüreğim, inliyordu inim inim aşkımı yaşadığım, solan gülümde harlanan ben olayım, aşkımın.
sensiz geçen günleri bir bir sayıyorum göz yaşı döküyorum hiç hissetmiyorsun. günahkâr yaşadığımız akşamı sana yalvarıyor hiç duymuyorsun…
Çok harika ve çok güzel sevgi dolu bu değerli şiir'i yazan kalemini yüreğini emeğini samimi gönülden kutlarım ellerine yüreğine sağlık ellerin dert görmesin hürmetlerimle...
bir bir sayıyordum
göz yaşı döküyordum
sen ise hiç hissetmiyorsun.
günahkâr yaşadığımız akşamı
sana yalvarıyorum
hiç mi duymuyorsun… gizem kokan şiirirnizzbir yaşammışlıgın dile gelmesi hecelerın sihiri sanki ğüzel lakın bır kuskunluk var üzme kendini bu kadar saygılar kalemınız daim olsun