(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİĞİN AYAZINDA ÜŞÜRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİĞİN AYAZINDA ÜŞÜRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
talihsiz bi zamanda var olmak... tekrar yaşama tutulmak barakılan onca acının ardından,yeni veniden var olmak,ne büyük bi güç ister gönül yorgunu insanlardan...
sonbaharda yaprakları sararmış çiçeklerin baharda yeniden can bulacak yeşillenecek umudu içinde taşıması.............özlem ve hasretle beklemek.......... .güzeldi......tebriklerimle selam ve saygılarımla
Şiir her okuyuşta, okuyanda farklı duygular ve düşünceler meydana getirir, Bu şiirinizi ilk okuyuşum, "yaban eller" betimi bana neler çağrıştırdı anlatayım.
Bu hafta sonunu Cuma günü de dahil memlekette geçirdik, dağ-deniz bırakmadık, her tarafı gezdik ama yol boyunca her adım, aldığımız her soluk inanın yorgunluğumuzu alıyordu.
Sonra karşı komşumuzun yayladaki villasına uğradık, merkezi ısıtma sistemi olmadığı ve biz de epey üşüdüğümüz için apar-topar soba tutuşturuldu. Gökyüzü açık-hava pırıl-pırıl, vadinin en yüksek yerinde ay, " buraların hakimi benim" der gibi kendini beğenmiş bir edayla salınıyordu karşımızda.
Nasıl demesin ki, o güzellik kimde olsa aynı tavrı gösterir. Terasa çıktık, her yeri tepeden tırnağa izledik yani hava kararmasına rağmen tepelerin üstünden güneşin battığı yer mor bir ışık topu gibi görünmekteydi.
Ve ağaçlar, kimi henüz yapraklarına kavuşmamış olduklarından, "İğne Yapraklılar" yapraksız olanları iğneleyip durmaktaydılar. Dönüş yolunda bizi güller karşıladı, Ateş Dikenleri ve sarı çiçekli bodur ağaççıklar.
Ben bu "Yaban" ı (Issız Yer anlamında) çok sevdim. Zaten yabancısı değildim ama modernize bir yaban daha da güzel oluyormuş.
Aslında önemli olan nerede ve nasıl ve neyi yaşadığınız, ya da kurguladığınız değil, yaptığınız her şeyi inanarak yapıyor ve yaşıyorsanız keyif alırsınız.
Şiirinizde de bunu net olarak ortaya koymuşsunuz sevgili öğretmenim.
Kullanılan imge ne olursa olsun, siz şiiri ve şiir yazmayı seviyorsunuz ve siz insanı seviyorsunuz.
Kısa ama, güzelliğe ve sanata nazır mısralarınızı beğeni ile okudum üstadım. Hep şiirin ruhunu yansıtmayı başarıyorsunuz emeğinizden dolayı alkışlıyorum....
Günaydın sevgi pınarı yürek İki kıtaya ne kadar büyük bir özlem sığdırmışsın koca yürek Vefa ve sevda kokuyordu mısralar Ne desem bilmiyorum bildiğim bir şey varsa o da bu sevdaya Saygı duyuyorum her şey gönlünüzde olsun olsun hoşça kalın
Minos tarafından 3/19/2014 12:25:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili güler hanım merhabalar ;hemen hemen her şiirimin hikayesi kısmende olsa biliyorsunuzdur..vefa ve seda vazgeçilmezlerimden bilirsiniz..sevdiklerimiz vefasızlık rölünü üstlense bile..sizcede öyle değil mi..yaradılanı yaradandan ötürü sevmek yaşama bağlanmak değil mi sizce de..anlayan yürek ve vefalı dostluğunuz için çok çok teşekkür ederim..her şey gönlünüzce olsun..
tekrar yaşama tutulmak barakılan onca acının ardından,yeni veniden var olmak,ne büyük bi güç ister gönül yorgunu insanlardan...
yüreğinize sağlık saygı değer üstadım...