Zamanın ortasına oturdu adam Yaşamının ne öncesini görebildi kadın Ne uzun zamanlardan kalma güneşlerini Ne de sonrasına izin verdi bulutların ardından..
Perdeledi iki yakasını geçmişiyle geleceğinin Yüreğinin köşesine zımbaladı sözcükleri Küçüldü o an sevda.. ömrü kadar bir kelebeğin..
Tüm renklerini bağışladı kadın gökkuşağına kucak kucak Ömründen çaldığı yıldızları saçlarında saklayarak Ki gökyüzüne hayrandı kirpikleri, ıslak Sevdiği adam gibi..sevdiğiydi..
Anlamadı adam, Ne içinde gezinen kadının pembemsi rengini Ne bir tutam tatmak istediği kalp ritmini..
Her şey sustu, sükun sardı sokaklarını şehrin Hayalet bir kasabadaki baykuş sesleri tizliğinde Ne renk kaldı kahverenginden başka ellerinde kadının Ne gerilmişti birkaç zaman önceki gibi dudakları
Bir daha hiç olmadı..
Kayarken tutmaya çalıştığı kaleminden elleri,ıslak Adlandıramadı bir hikayenin başlığını, yaşlarla Adam tamamdı,tastamam
Kadın; Uzanmaya çalıştı gökkuşağına toplamak için renklerini Siyahlar kucak kucak eteğine yapıştı ama Mavileri noksan..
Bir tren odacığı taşıdı adamı ki elveda derken düdüğü Ne mendili sallandı kadının, ne adımı hızlandı Gitti şehrinden sevda gördüğü..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gitti şehirden sevda.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gitti şehirden sevda.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Perdeledi iki yakasını geçmişiyle geleceğinin Yüreğinin köşesine zımbaladı sözcükleri Küçüldü o an sevda.. ömrü kadar bir kelebeğin..
Anlamadı adam, Ne içinde gezinen kadının pembemsi rengini Ne bir tutam tatmak istediği kalp ritmini..
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..YARINKİ KADINLAR GÜNÜNÜZÜ ŞİMDİDEN KUTLUYOR ANA VE BACILARIN EŞ VE KARDEŞLERİN KATLEDİLMEDİĞİ BİR GELECEK DİLİYORUM.. SELAM VE SAYGIMLA.
Uzanmaya çalıştı gökkuşağına toplamak için renklerini Siyahlar kucak kucak eteğine yapıştı ama Mavileri noksan.. -------------------------------------------------------------- Her şey sustu, sükun sardı sokaklarını şehrin Bir tek adın kaldı yüreğimde, silemediğim...
Rabbim yüreğinize bir âyet ferahlığı versin.. Selâm ve muhabbetlerimle...
Bu nasıl aşk ! Bu nasıl insafsız ayrılık böyle Her şey vardı orta da, Sevmekten, sevilmekten yana. “Maviler” noksanmış, Takmamalı bunu kafaya Hem iki bakış nasıl olsa, Bir mavi etmiyor mu Allah aşkına ?! Aşk’ta bir arıza yoksa ?...
Ne uçak, ne otobüs, Ve ne de bir özel araba ? Ama şu tren var ya, Ayrılan iki insan Biri kalan, biri giden İkiye karşı demir yürek bir tren Hafife alma ? O sirenlerinden haykıra haykıra Öldüresiye saldırır sevdalılara !!!..
Kalanın sevdiğini alır götürür uzaklara Ne zaman yolu bir istasyona uğrasa O insanın içinden geçer kıvrıla kıvrıla Kara bir tünele döner insan kimi zaman da…
Harika bir aşk ve ayrılık şiiri Öğrendik tren’in aşka neler ettiklerini Zevkle okundu başından beri Hele final çok enfesti ! Tebrik ediyorum kıvrak kaleminizi !!!...
yalnızlaşınca kalabalıkların içinde..kelimelerini kimin duyup duymadığını ve ne kadar duyumsadığını düşünüyorsun bir süre..sonra, gülümsüyorsun, işaret parmağına külü düşüyor tütünün ve göz bebeklerine güneş kaçıyor bunlar inan ki oluyor..yüreğinin bir köşesinden şiirler düşüyor hece hece ve hep aynı mısra tekrarlıyor kendini ki daha fazla yazmak anlamsızlaşıyor. İşte o an susarak cevap vermek istiyorsun kendine dönerken hiç gitmediğin yerlerden..saklayarak ellerini iki göğüs hizanda, çözerek saçlarını, çözülerek yollara bağışlıyorsun kendini ki..................................................