Omuzlarıma tevdii edilmiş bir aşk, Tecrit edilmiş bir yürek, Duygularımı haciz eden ne varsa Beni biraz mülteci, Beni kif/ayetsiz bir kitapta, Yüklemsiz bir cümlede, Beni s/ilahsız bir savaşta, mağlup etti. Atlarım topal, Fillerim ebabil korkusundayken, Yıkıldı yüreğimin kalesi. Ve Beni boğazladı kendini bilmez bir piyon.
“Savaşı kaybettin komutan, Apoletlerini bırak ve öl”
Bir çocuk acılarımı tartıyor bir sokak ucunda Tartayım ağabey kaç b/asacaklar diyorum, Son isteğini umursamadan Bağıra BAĞIRA Arkana bakmadan, Küfrederek daha hızlı koşmayan ayaklarına, Kaç.
Tanrı bir bankta uyuya kalmıştı, Ben bileklerimi keserken Sen çoktan gitmiştin Şehir uyumuştu loş sokak lambası altında Failini arıyordu fiil, Telaşla… Bir tan/dır faresine sormuştun Geceyle görülmüş en son Tren garında, Bir saçak altı nöbetinde Piyanomdan çalınan bir diş notayla.
Leyla mecnundan gitmişti Mevlana’dan Şems Benden sen Her şeyini bırakarak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fİ(i)LLERİN ÖLÜMÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fİ(i)LLERİN ÖLÜMÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vaay Fıratım :) Şiirin maksadını aşmış, müthiş olmuş. Şiirin üç adım ötesi. Bunun başka bir tanımı olmalı. Çok çok beğendim. Bu kadar sık seçerler mi bilmem ama benim yine günümün şiiridir. Gönlümün şiiridir. İki kere daha okumak için sonlandırıyorum cümlelerimi. Varolasın.
tüm marifeti talebeye yazma marifet sende :) cesaret verdin ilk gün ki gibi hatırlıyorum buraya gelişimi , ellerinde büyüdü şiirlerim. öz evladın gibi baktın kelimelerime, tüm mülteci cümlelerim senin kapında bakıldı, bir eli yağda bir eli bağda,
hani bazen talebeyi iki sınıf atlatırlar ya son şiirlerinde aynen böyle hissettiriyorsun yürekten tebrik ediyorum yazdıkça güzelleşiyor kalemin, kelamın her cümleni ayrı sevdim başarılarının devamını dilerim tüm kalbimle, sevgili kardeşim.