Sisli bir gece, GİTME! Ağlamaklı gözlerle, GİTME! Kabuslarımdan geriye kalan, GİTME!
Bir sigara, Senden sonra. İçim acıyor… Parçalanmak değil ki! Karanlık alabildiğine kaplamış şehri… Hoyrat kaldırımlar… O bitiyor… Dumanı içimde kalan. Sisli bir gece… Yaşayan bilir! Yalnızlık mı senin adın? Sensizliğin adı ne peki? Bir sigara daha… Neden arıyorum gidişine??? Çok önce değil dün… Benden sonrada yaşıyormuşsun. Öyle sanıyorum bende… Ve bir sigara daha. Lütfen! Çek ellerini!!! Kaybolmak adı bunun. Ya da her neyse işte… Durmam yatmam diyor ya şarkıda, YALAN! Çelişme kendinle! Annem hani… Yerine koyamadım hala! Biliyorum biliyorum. Sonraki cümlede kopukluklar var. Anlamıyorlar!... İçimden söylüyorum zaten onları. Bir rüya görmüş, Irmağın kenarında BEN! Sen yokmuşsun yine… Sarılmış bana Ölme diye! Sisli bir gecede… Bir sigara daha… Aklım karıştı… Lütfen !!! Beni bırakma!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİSLİ BİR GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİSLİ BİR GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakarış en ince yerden ve dokunaklı. Sözler sustu, akıl karıştı. Gidenlere selam olsun, yücelerden Gönül vurgunlara alıştı. *kirazçiçeği* Kayısı tadında sevgi yüklü saygılarımla.