BİR KÜÇÜK KELEBEKŞiirin hikayesini görmek için tıklayın KELEBEK GÖZÜYLE BİR GÜN Çoğumuz için gelip geçer zaman ve ne kadar değerli olduğu anlaşılmaz. Kelebekler için hayattır, bir ömürdür aslında 24 saatlik zaman dilimi. Koca bir ömürdür onlar için, o bir günü dolu dolu yaşarlar. Kozalarından çıktıkları anda özgürce masmavi gökyüzüne uçarlar. Kırlarda, bahçelerde, dağ, bayır demeden dolaşırlar rengârenk çiçeklerin üstünde. Yorulunca dinlenmek için güzel bir kır çiçeğinin ya da bir papatyanın üstüne konarlar… Ve buradan seyretmeye başlar kelebek insanların koşuşturmacılarını, kavgalarını, hayat mücadelelerini… Kelebek o zaman anlar ve görür ki ” İnsanlara verilen koca yılların ” kelebeklere verilen “Bir gün ” kadar değerli olmadığını! Kelebek güzel çiçeklerin arasında ona verilen zamanın dolduğunu bile bile son ana kadar uçmaya devam eder… Hepimiz kendimizi kelebeğin yerine koyup, birde dünyaya kelebeğin gözüyle bakabilsek her şey çok ama çok farklı olacak hayatımızda. Ama o kadar meşgulüz ki durupta bakmaya vaktimiz yok. Değerini bilerek yaşayacağınız günler diliyorum…
|
Yürek yırtsa da çığlığı
Resmi yok…
Şimdi,
Gözlerim susar
Kirpiklerim bir kenara çekilir
Sözlerim yutkunur
Kozasından çıkamaz kelebek
İki ruh bir bedende su olur
Yeryüzünde kaybolur
Kül küle toz toza karışır
31.01.2014
NURGÜL OCAK 09:30
Ustacaydı şiir güzeldi fon eşliğinde okumak
Severek okudum yüreği kalemi alkışlıyorum
_____________________________________Kalemin susmasın üstadım;Saygılar