(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZİM KEDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZİM KEDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Onyks ürünleri bizde en çok Kapadokya ve Pamukkale'de satılır. Pamukkale'de çok var, bunu oradan aldım.
Bunların bir kısmı ithal bir kısmı da kendi taşlarımızdan yapılan ürünlerdir. Pamukkale'de ve Kapadokya bölgesinde yerin muhtelif derinliklerinden çıkarılır. Çeşitli renkleri vardır. Onyks ile mermeri ayıran özellik mermerin ışığı geçirmeyişi, onyksin ise ışığı geçirmesidir.
Bunların içinde bazen çok özel koleksiyon parçaları vardır. Ben bir onyks tutkunuyum. Kalemliklerim, vazolarım, diş macunu ve fırçası koymak için gerekli edevatlarım onykstendir. Çeşitli hayvan figürleri, kül tablası, şamdan, gece lambası, satranç oyun tabla ve figürleri, şarap kadehleri, meyve tabakları gibi çok çeşitli biir ürün yelpazesi vardır.Yarı değerli taşlar sınıfındandır diyebiliriz ve takılar da yapılmaktadır. Turizm açısından önemli bir döviz girdi kaynağıdır.
Bu ithal bir üründür ve koleksiyon sınıfına giren bir üründür. Mağaza vitrin satış fiyatı 450 u.s.a. Dolarıdır.(10 yıl öncesi)
Şiiriniz de kalbiniz gibi.
Çok çok güzel...
Kutluyorum...