Usulca sokuldum bir kelebek uçuşunda Hafiften bir rüzgâr esiyor, güneş asırlık dost sıcaklığın da güz, güzele gider...
Buruk anılarla merhabalaştım az evvel Ansızın bir duygu abandı üstüme Kelebeğin pır pırlarında aramak seni Ahhh ruhumun fırtınaları, denizin açılışındaki giz yalnızlığı Gürleyen göklerin doğum sancıları...
Ahh aramak seni..! soğuk bir aralık akşamında... bahara döndü ruhun fırtınaları ah ki dedirten ayrılıkların sıcak yakıcılığı… haykırıyor dağların yamaçlarından sanki güz, güzele gider...
Yarım kalmış bir kaç satır soğuk işledi iliklerime Bahar esintileri gönderdim bahçelerine Ahh aramak seni...! Cenneti sunsam ne fayda hüzün kokuyor her yerin! Güz, güzele gider...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güz Güzele Gider... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güz Güzele Gider... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mükemmel bir paylaşım. Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. akıp gittiği bir zamanda gelen ilhamın . vermiş oldugu ganimetten biz okurlarına armagan olan eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamı
biz küçükken yanan bir ateşin yanında toplanır duman güzel duman güzel diye tempo tutardık. duman altında kalan hem kasım kasım kasılır hemde duman altı olurdu:)
hocam kutluyorum güzel bir şiirdi. kaleminiz daim olsun
Tek kelimeyle mükemmel olmuş
=====================
==============================
Usulca sokuldum bir kelebek uçuşunda
Hafiften bir rüzgâr esiyor,
güneş asırlık dost sıcaklığın da
güz, güzele gider...
Buruk anılarla merhabalaştım az evvel
Ansızın bir duygu abandı üstüme
Kelebeğin pır pırlarında aramak seni
Ahhh ruhumun fırtınaları,
denizin açılışındaki giz yalnızlığı
Gürleyen göklerin doğum sancıları...