(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......SALTANATIN SONU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......SALTANATIN SONU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben en çok hâlâ aydınlanmamış,bilinçlenmemişlerin tavrındayım. Hırsız bizden olunca "Türkiye seninle gurur duyuyor." diyen bir tayfa var ya ... Ama bu işin bir ucu da aydın tayfasının daha başlangıçta en azından eğitimi sağlam ellerde ve sağlam temellerde geliştirememesine bağlı. Sana binlerce teşekkür ederim Üstat! Teşekkür ederim saygılar.
Merhaba üstadım ; Hırsızı, hortumcuyu bizdendir diyerek mazur görmek hırsızlığa ortak olmaktır; insanları yoksullaştırıp, makarnaya, patatese, kömüre muhtaç hale getirip sonrada sadaka karşılığında oylarını çalmakta zaten en büyük hırsızlık ve vicdansızlıktır... Benide üzen bu durumu anlayacak kapasitesi olan bazı insanlarında bu duruma razı olmalarıdır... Saygılar , hürmetler yüreğinize...
masal buya yeşerdi umutlar kent meydanlarında yankılanan gölgeler yok oldu ilk önce kayboldu ayak sesleri tozlu sokak aralarında ellerinde körpe fidanlarla koştu çocuklar
artik halkimizin yurek yarasi oldu bu dert Allah kurtarsin INSALLAH HER SEY DUZELIR BEGENIYLE OKUDUM AYAKDA ALKISLIYORUM
merhaba üstadım, güzel yorumunuz ve desteğiniz için teşekkür ederim. Bu ülkenin geleceği açısından başımızdaki haramilerden kurtulmamız şart, saygı ve hürmetlerimle...
Anlayana ne çok şeyi anlattı yürek sesiniz, arsız ve hırsızlar minareyi çalışıp kılıfınıda uydurmuşlar. Onlar zemzem suyuyla yıkanmış pürü pak gösterseleride kendilerini hırsız ve arsızın önde gidenleri. Din, iman deyip insanların haklarını çalarak yandaş ve ailelerini zenginleştirdiler. Haram, zehir zıkkım olsun.! Elbet ilahi adalet bir gün teceli edecek, mazlumun ahı onlardan çıkacaktır... Gündemde ki bir olayı ustaca anlatan kaleminizi kutlarım, çokça şiirdi...
Öncelikle sayfama hoşgeldiniz ŞAİREM ; Güzel yorumunuz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim.. Şu anda ülkemiz çok zor bir süreçten geçmektedir, İsmet İnönünün sözüyle ; bir ülkede namuslular , namussuzlar kadar cesur olmazlarsa o ülkenin kurtuluşu yoktur.. Bizlerde cesur olmak zorundayız yoksa haramiler yiye, yiye ülkeyi tamamen bitirecekler... Saygı ve hürmetlerimle...
Üstadım merhaba ; Teşekkür ediyorum güzel yorumuna , şu anda çok zor bir dönemeçteyiz ülke olarak , Hırsıza, haramiye, talana dur demezsek; bugün cebimizden paramızı çalan, yarın altımızdan yatağı , midemizden yemeği çalar hiç kuşkunuz olmasın.. Saygı ve hürmetlerimle...
şairin nesi var ne iktidarı ne de parası var sadece üç beş kelimesi var onuda almışlar şairden gözlerini dağlayarak. Taşla şairim taşla taşın yarınlarda kaybolmaz inş.
Merhabalar Şairem , Bu kadar işlenen aleni suçlardan sonra fareye dönüşüp deliğe girse dahi bulup hesabını sormak gerekir diye düşünüyorum... saygılarımla...
Gündeme cuk diye oturan ve benim de duygularıma tercüman olan, yine çok güzel toplumsal bir şiir yazmışsın Şairim...
Acaba bizim sesimizi duyacak kulak var mı bu şerefsizlerde. Hadi duydular diyelim, bu kez de; çalıp çırpmaktan vazgeçecekler mi ki?...
Baksana adamlarda ne ar kalmış ne de namus, saklanmışlar İslam dininin arkasına yedikçe yiyorlar çoluğumuzun çocuğumuzun rızkını adiler...
Bir de pişkin pişkin istifaları cebinde taşıyıp, kendisi gibi dolandırıcı bakanları görevden almıyor, olayları açığa çıkartan emniyet müdürlerini görevden alıyor...
Mağduriyet numaralarına yatıp ne var bu kadar büyütecek deyip olayı nasıl örtbas edeceğinin yollarına bakıyor şerefsiz boşbakan...
Emeğine, sesine ve duyarlı yüreğine sağlık canım, kutluyorum seni ve kalemini sevgilerimle...
Desteğin için çok teşekkür ederim , Gelecek nesillerimize yaşanabilir bir ülke bırakamazsak gözlerimiz açık gider onun için duyarlı olmak ve tepki göstermek bizim görevimiz diye düşünüyorum yoksa biat eden sorgulamaktan aciz insanlardan ne farkımız olur... sevgilerimle...
İnşallah bu haramzade saltanatının sonu olur ama o kadarda umutlu değilim, çünkü belirttiğiniz gibi din iman adına sahtekarlıkla cahil milleti kandırıyorlar
Merhaba dost , Desteğiniz için teşekkür ederim, Artık bu ülkenin bu haramilere yedirecek tek kuruşu yok ; Mutlaka hesabını sormak gerekmektedir hemde ibretlik... Saygılarımla...
bir şiir brava diyorum
şiir akışı anlatımı mükemmelin üstünde
destanımsı bir paylaşım olmuş
tebrik ederim