(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......ŞİİRİN DEĞERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......ŞİİRİN DEĞERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet selami bey kardeşim öncelikle böyle bir şiir yazarak gerçekleri aşikar etmeniz çok güzel cesurca bir yaklaşım başkent edebiyat şiir dinletisi proğramında şarkı sözünüzün ardından bu şiiri okumuştunuz ve her kesten alkış ve takdir almıştınız ve özellikle ben sizi ayrıca çıkışta kutlamıştım ne kadar doğru söylediniz diye hatta sizin bu şiirinize muhalefet olan bir kişi vardı işte o kişi şiirinizde anlattığınız kendini şair sananlardan diyorum ve bu güzel eserinizi candan teprik ediyorum sayğılarımla kardeşim
Merhabalar Hüseyin bey sayfama hoşgeldiniz.. Öncelikle güzel yorumunuz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim.. Toplantıdaki muhalefet olan kişiyi ben zaten kaile almadım çünkü o arkadaş sadece şiir yazma süresine takmıştı halbuki konu o değil anlayacağınız üzre.. inşallah bundan sonra daha sık görüşürüz... Saygılar, sevgiler, hürmetlerimle...
Güzel sözlerden özlü sözlerden kes kopile hadi olmadı benden senden ondan şundan birer dize al sana süper şiir :))) Ne emeğe saygı var nede dostluğa...
Enişteciğim ne desem ki ...Birde kendimize şair demiyor muyuz...
Harikasın be Üstat! Özellikle toptan yanıtçılar,ota çöpe nağme dizenler ,demişsin ya kendini matah bir adem sananlar... v.s. v.s.Ben sana henüz teşekkür etmedim di mi!Etmedim etmedim .Aslında söylenecek daha da var ya... Değmez söylemeye.. Sana teşekkür etmedim di mi! Ediyorum. Senin o koca yüreğine bereket!Binlerce teşekkür ediyoru,saygılar selamlar.
Merhaba Şükrü hocam , hoşgeldin sayfama ; valla üstadım her türden insan var sitemizde , gerçek şairler de var, kendini şair zannedenlerde ; ama beni en çok üzen bazı şiir diye niteleyemeyeceğimiz yazılar var yazarı anlaşılmasın diye elinden geleni yapmış , bakıyorum ödül almış , bi daha okuyorum nafile ŞİİR değil , sırf şiirler okuyup yorum yazdı diye hatıra yorum ve puan verilmiş, üzülüyorum tabi.. kimse eleştiri yapmaya cesaret edemiyor, ben bir kaç eleştiri yaptım tepki gösteriyorlar, alışmamışlar ki... Desteğin için duyarlı yüreğine sonsuz teşekkürlerimle...
Ben daima hakkaniyet ve eleştiriden yanayım , hepimizin hataları olur ve olacaktır da , bu durumu kabul edip ders çıkartmamız lazım.. Teşekkür ediyorum duyarlılığınıza,saygılarımla...
Çok teşekkür ederim canım ; Senin ve bir çok kişinin duygularına tercüman olduğumu biliyorum ; amacım sadece işlemeyen eleştiri mekanizmasını harekete geçirmek ve hakkaniyetlik... Sevgilerimle...
gerçekleri aşikar etmeniz çok güzel cesurca bir yaklaşım
başkent edebiyat şiir dinletisi proğramında şarkı sözünüzün ardından bu şiiri
okumuştunuz ve her kesten alkış ve takdir almıştınız ve özellikle ben
sizi ayrıca çıkışta kutlamıştım ne kadar doğru söylediniz diye
hatta sizin bu şiirinize muhalefet olan bir kişi vardı
işte o kişi şiirinizde anlattığınız kendini şair sananlardan diyorum ve
bu güzel eserinizi candan teprik ediyorum sayğılarımla kardeşim