//İçimdeki seni kaybettim hükümsüzdür// Yakamoz renginden şarkılar çalışıyordu bakışları, Yağmura dokunsa gök, Göğe dokunsa yer, Yere dokunsa toprak ağlayacaktı. Sarardı gidişinin ayak izlerinde sevgiliye akışarı, Sol’u ağrıyordu sağdan bi haber.
Hüngür hüngürdü avuçladığında yalnızlık şarkıları sustu Derince bir susuz gözkapaklarının kıyısında.
Eteklerini topladı yalnızlığının. Bir eli karasında kayboluyordu mürekkebin Bir tarafı yangınlarda kül oluyordu. Ne olmuştu ki o çocukgülüşlerine, Hangi nehrin azgın sularında kayboluyordu ki duaları Ah!
‘’ Sussam, bir susmayı başarabilse yüreğim Tozunu atarım dünyanın Kırmızılar takıp yanaklarıma, elma tadında gülücükler saçar sonra düşlerim Ve ben maviye boyanırım, Sonra gökkuşağından birlikte kayarız umutların umudunda…’’
Söz dizilimi kangren ağrılar saplıyordu yüreğine… Bir eli kapının eşiğinde bir eli yüreğinin sesindeydi…
Ve düşün ki, son busedir Bu son an, dokunduğum yüreğine Sar sarmala, ya da tut sımsıkı tut. Dönüşsüz bir yolculuktur gözlerine sevgili… Asıl olan aslına…
//Ve anladım ki gözlerinmiş sokak ortasında cebelleştiren kalbimi//
Hüzün hangi dil de ağlar ki? Ya da ben hangi rengindeyim düşlerinin. Hadi son renginden şarkılar çal ayrılığın Sen diye bitirdiğim gecenin sonunda Yalnızlığa mahkûm edilmiş benle beraberim. Çay kaşığının dudağına değen tarafında Eritirken bütün rüzgârları, Adını sen diye belleğime sığdırdığım. Kalp atışlarım anlamsız şimdi.
Ve anlam’sızım, geleceksinde diye Hiç kapatmadım kapısını şiirlerin… Ahmet ERBEY
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geleceksin diye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geleceksin diye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kimseler bilmesin rüzgar olup estiğini
kuşlar kadar özgür ruhunu
bir nigâra uğruna zindanlara attığını
bilmesin kör olur gece
ay sussun
yıldızlar mutluluk olsun
bir tek O'na yazılsın adın
sevgiler can kardeşim