Sevgi yağmurlarıyla, aklar düştü saçlara Bir anlık haz uğruna, sevdalar kirlenmesin. Gündelik oynaşlarda, sürmeyin yamaçlara Birazcık naz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Narin kelebek gibi, konduralım lehçeye Aşk canda zerre olsa, değişilmez akçeye İffet yoksunlarını, almayalım bahçeye Kem bakan göz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Gönül gönüle akıp, hep olmalı dupduru Sadece tek bedene, yağmalı aşkyağmuru Hemhal eyleyip canı, içmelisin o nuru Düğmeyi çöz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Dosdoğru yol olmalı, gerçek sevdadan yana İmtihan olan girsin, gönül denen o hana Başın göklerde olsun, mutluluk versin sana Yalancı yaz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Gökten inen bu hisler, işlensin hece, hece Bazen mutluluk olsun, bazen hüzünlü gece Gönle akan duygular, olmaz girift bilmece Yalancı söz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Ulvi bir bakış ile, bulur isen mânayı Gönül hak etti ise, alacaktır o payı Tüm kalemler yazmalı, gerçek aşkı, sevdayı Maskeli yüz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdalar kirlenmesin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdalar kirlenmesin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Narin kelebek gibi, konduralım lehçeye Aşk canda zerre olsa, değişilmez akçeye İffet yoksunlarını, almayalım bahçeye Kem bakan göz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Değerli ustam şiir, şiirden önce bir nasihat aktarıyor okuyucusuna Acaba ders alan olurmu ? bilmem ama mesaj verilmiş anlayana
Maskeli yüz uğruna sevdalar kirlenmesin üsdadım Bu maskeli yüzle var ya nelere sebep olduklarını ya bilmiyorlar yada kasten yapıyorlar kalemin kavi olsun yüreğine sağlık saygı ve selamlar
Bir dua gibi sanki HER NE KÖTÜLÜK VARSA ALEMDE İNSANLARIN SEVMEYİ BİLMEDİĞİNDEN YA DA BECEREMEDİĞİMİZDENDİR ŞAİR DOST . Yerden göğe kadar haklısınız. Alkışladım canı gönülden . Benim günümün şiiri
Kem bakan göz uğruna, sevdalar kirlenmesin. Birazcık naz uğruna, sevdalar kirlenmesin. Yalancı yaz uğruna, sevdalar kirlenmesin. Yalancı söz uğruna, sevdalar kirlenmesin. Maskeli yüz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Bu şiiri face*ok'a girmeden önce okusam inanın ilgimi çekmezdi dost.Fakat bu dijital alemde duyduklarım, şahit olduklarım şiiirinizi %yüzde yüz haklı gösteriyor.Sevdalar bu kadar ucuz olmamalı...Değerli kalem tebrikler duyarlı yürek sesinize çok saygım ile efendim..
Gökten inen bu hisler, işlensin hece, hece Bazen mutluluk olsun, bazen hüzünlü gece Gönle akan duygular, olmaz girift bilmece Yalancı söz uğruna, sevdalar kirlenmesin.
Ulvi bir bakış ile, bulur isen mânayı Gönül hak etti ise, alacaktır o payı Tüm kalemler yazmalı, gerçek aşkı, sevdayı Maskeli yüz uğruna, sevdalar kirlenmesin.