Seni sevmek kendimden vazgeçmek demekti çoğu kez ve sende yeniden kurulmaktı unutmak senden gayrı her şeyi kurşun yerine gözlerinle vurulmaktı. (aKa)
Sen bir Anka Kuşu ben çulsuz çoban, Senin mülkün saray benimki yaban, Sende aşk hercai bende nigehban, Kavruk buğday gibi yanıyor özüm, Gel artık bekletme gel iki gözüm!
Sen gökte yıldızsın ben bir göktaşı, Sen güneşlere eş ben dağ ateşi, Sen gönül sultanı, ben garip kişi, Bu yüzden kâr etmez hallerim, sözüm, Gel artık bekletme gel iki gözüm!
Sen bir definesin sırrı muamma, Sen güzergahımsın ben aciz âmâ, Senden firar edip gitmek var amma, Tufan olsa sönmez gönülde közüm, Gel artık bekletme gel iki gözüm!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖNMEYEN KÖZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖNMEYEN KÖZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bir Anka Kuşu ben çulsuz çoban, Senin mülkün saray benimki yaban, Sende aşk hercai bende nigehban, Kavruk buğday gibi yanıyor özüm, Gel artık bekletme gel iki gözüm!
Sevgiye ve özleme dair gönülden dökülen duyguları beğeniyle okudum. Her şey gönlünüzce olsun.Selam sevgiler.
Sevim Hanım sizi bir defa şairtürkte gördük bir daha yazmadınız.Özellikle bekliyoruz.Varsın bir sitenizde orda olsun.Başarı ve selamlarımla.Görüşürüz unutma.
Ahengi, düzeni, kurgusu ve anlatımı çok hoş bir şiirdi; içtendi aynı zamanda... Okurken seslerin kulağa dolan tınısı ve çağrışımların zihindeki görüntüleri nefisti... Teşekkürler kaleminize kardeşim... Esenlik dileğiyle....
Merhaba Güneri bey kardeşim. Tanıdığım günden beri şahsıma ve eserlerime olan nezaketinizden asla bir şey kaybetmediğiniz için asıl ben teşekkür borçluyum size. selam ve saygılarımla.
Sen gökte yıldızsın ben bir göktaşı, Sen güneşlere eş ben dağ ateşi, Senin gönlün derya ben garip kişi, Neden kâr etmiyor hallerim, sözüm, Gel artık bekletme gel iki gözüm!
SAYFAYA DÜŞEN BU GÜZEL ESERİ CANDAN KUTLUYORUM KARGÜLÜ SAYGILARIMLA