...uçurum açıığını gören kuşlar yükseklerde ömür kaçağı rüzgara verirmiş kendini daha derinlere konmadan önce...
------------- zamanın durduğu kapılar ardında toprağın bağlarına dokunurmuş son yaprak tutkunun resmini çizermiş ölümden önceki bahar delice bir kavgadan yorgun son sapağında aşk uğruna günahlara tapan iz süren geçmişini dökermiş denizle dans eden balıkların yatağına...
küsüm... kırılmış aynlalarda biriken bin yüzüme ateşle yıkanan ruhlara dokunmaktan yanık ellerimdeki kader çizgileri ufalanmış umutlara bastırıyorum pervanesi kırılmış aklımın düşlerini... sen sevgili bana yeryüzü tutkularına köle olmamış gülümsemlerle gel
sancılarımı kesiyorum anların göbeğinden sefil rüyalarıma kefen biçiyor gözlerim çünkü yarım kalmış kabahatlerim var benim gönlüme terk edilmiş...
çıplaklığını sıyırıp atan ayıplar hanesinden dönüyor cümlelerim şimdi kendimi benden önceki yurduna terk ediyorum....
"affedilmesin diye içime doladığım bu kördüğümün sahibi"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM KALMIŞLAR HANESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM KALMIŞLAR HANESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir'e bir kaç defa geldim gittim. Şiir'in başlığı acıttı içimi zaten "yarım kalmışlar" ne zaman mutlu olsam/ olmaya kalksam geçmişin çukur aynasına takılır gözlerim korkardım. ki ta ki korkmamayı öğrenene kadar. her yarım kalmışlık bir bütünü oluşturuyor zaman gelip diğer yarını buluyorsun senin olmayan yarımdan kurtulduğunda üzülmek! elbet insanlar için ama mutluluğun güzel günlerin habercisi her kötü gün iyi güne gebe ve ben hep sevgimle yüreğimdesin can arkadaşım uzaklara o güzel yüreğine sevgiler/selamlar
Yaralarını düşlerinden kalma madalyalar gibi taşıyor şair çünkü ardından koştuğu ve yüreğini tutsak ettiği sevdasının izleri o yaralar da saklı...ve şimdi giderken sessizce önceki yurduna (ki bana göre burası önemli şair yol ayrımında taşıdığı yaralarının iziyle an be an eskiyen eski bir yaşama mecbur kalınan bir yolculuğa çıkıyor şiirin ve şairin kırılma noktası burası bence ) ve tüm sessizliğine rağmen içinde çığlıklar barındırarak çıkıyor yolculuğa...
Yaşam içinde ki acının ve taşınması zor ayrılıkların şair yüreğinde harmanlanıp şiire dönüşmesinin ağırlığı yaşanıyor dizelerde. Ve kendine dönük bir isyan Gidecek olan, yolculuğa hazırlanan şair"affedilmesin diye içime doladığım bu kördüğümün sahibi" diyerek bir ömrü kendi ömrünü feda edip bağışlıyor eski yaşamın aynasına
Hüzünlü bir şiirdi... Ama çok güzeldi şiir Tebrik ederim yıldız can Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Taylan KOÇ tarafından 9/27/2013 6:11:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
"yarım kalmış kabahatlerim var benim gönlüme terk edilmiş"
sanki kırılgan bir mevsimin rüzgarı çarptı yüzüme...öylece derinlere akıp gitti ruhum...çok farklı ve özel geldi bana şiir...-etkilendim...tebrikler şairem...güzel yüreğine...hep sevgimle...
Sizin şiirlerinizi hep beğendim ben; saflıkla diklik arasında gidip gelen dizeler... Bir kadının yüreğini ve hayattaki duruşunu öz/ge sözcüklerle saçmışsınız etrafa; bereket yaymışsınız...
Taylan KOÇ tarafından 9/27/2013 7:33:01 PM zamanında düzenlenmiştir.