I İnanırsınız.. Gökteki yıldızları andıran bir çift göze, Hayat dolu bakışlara inanırsınız. Sevdiğiniz kadar inanır, İnandığınız kadar seversiniz...
II Ummadığınız bir yerde, Beklenmedik bir zamanda tutmuştur elinizden, Dokunmuştur yüreğinize... Onun yerine kimseyi koyamaz, Koymak istemezsiniz... O benim dersiniz.... Öyle kıskanırsınız ki, Yanındayken bile özlem duyarsınız. Artık o sizindir, İmza ile değil, seve seve... Sizin için hayattır O. Bakmaya doyamaz, Dokunmaya kıyamazsınız...
III Sonra birgün gelir, Kader hükmünü icra eder. Hiç sizin değilmiş gibi, Ellerinizin arasından kayar gider. Farkında bile olamazsınız. Sizinle olmadığı her saate düşman olursunuz. İyi bilirsiniz ki, Gelişinin nasip, Gidişinin imtihan oduğunu... Allah’a olan ahdinde vefa gösteremeyen birisinin, Size karşı vefalı olamayacağını Ve sizin Allah’ın takdirine razı gelmekten başka Çareniz olmadığını, Ancak bu şekilde kazanabileceğinizi, İyi bilirsiniz...
IV Ve sonra herşeye rağmen, Özlem duyar, Sessizleşirsiniz... Çünkü özlemi anlatacak kelime bulamazsınız... Veya sessizlik, Özlemi anlatabilecek en güzel kelimedir. Ya da kelimeler sessizleşir, Çünkü, Anlaşılmak istemessiniz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz Yankılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz Yankılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ve anlarsın ki bu dünyada neyi çok seversen o senin imtihanındır.."
duam ile..