(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağınık Şiir/1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağınık Şiir/1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben senin şiir dilini sevmişem kız :) Kezban, ciddiyim şaka değil bu, çok seviyorum, beğeniyorum şiir lisanını, diyemem pek sana ama bilenler o tutkumu yakınlarım, bilesin sen de, e mi?
Teşekkür ederim yani :) Sevgim, saygımlasın, daima.
Yaf sınır koyup korkutma beni şimdi :) Yok öyle bir sınır, tamam mı?
Daha önce de demiştim sanırım yine ikimiz arası bir konuşmada, biz aynı kuşak kalemleriz, aynı topraktan besledik özlemlerimiz, korkularımızı. Elbette yanyana düşecek mısralarımız. Aksi düşünülebilir mi?
Seviyorum yüreğiniin bana ulaşan sesini, neydim halla halla. Bırak tokalaşsınlar işte şiir şiir, ne sakıncası var? Özgür bırak kalemlerimizi, deme üçtür dörttür he? :)
cansın sen, seviyorum hoşgörünü, anlayışını...senle aynı duyguları paylaşıyorum Aynur ve benim için de hiç bir sakıncası yok...ama Allah'ın hakkı 3 tür derler, bu 3. ki, bir daha olursa, kesin aramızda bir bağ var diyeceğim:) çok teşekkür ediyorum arkadaşım, sevgi ve selamlarımla...
:) Bu isimde başka insanlar da yazmııştır Sevtap. eminim. Siteye ilk girişimi hatırlattın bana, şimdi. "Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak" Bir arkadaş seçkide bu benim şiirim diye tutturmuştu sahi :( Ne kötü gündü o. İsimler dışında alakasız çalışmalardı üstelik. Hatırladım geldiler yien aban sağlı sollu :) Neyse...
İsmi, teması aynı da olsa üslup denen bir şey var ki kalemleri şiir korosunda soloya bırakan da odur şairim. O yüzden öyle bir endişen hiç olmasın, olmamalı. Benim olmadı, bazı kalem yoldaşları o türlü çelmeler attılar bize ama çoğunun ismini bile hatırlamıyorum şimdi.
Şiirini okudum ben, ki çok farklıydı. Bu da internette antolojilerde kalan bir karalamam ki gözümün önünde dursunlar diye aklıma geldikçe topluyorum buraya.
Yani benim için asla sakıncası yok isim benzerliğinin. Senin için de olmamalı.
Samimi paylaşımın için teşekkür ederim. Anlatabildiğimi umarım, ne olur öyle şeyler düşünme ve illa da gerekirse ben " derli toplu şiir" bile diyebilirim adına :) Hiç farketmez, fazla derlitoplu ile dağınıklık aynı şeydir zaten.
güz yağmurları kapıda sahi ne güzel ölmek vaktidir şimdi canım sinop’ta
Özlem duyulmuş doğulan şehire, birazda gidememe telaşı..Baba yad edilmiş sevgiyle, ne güzeldi anımsanan yad edilen her bir şey, var olsun kaleminiz Aynur hanımcım :)
sahi ne çok çay içme vaktidir şiirler düşerken sayfaya dizi dizi sahi ne çok geçmişe sünger çekmek vaktir pişmanlık çoğu kez yapamadıklarımız sahi ne çok aldanmışız değil mi?
az neşe biraz hışımla
ayık kalmakmış demek
iyi adammış benim babam
sarhoş olmak değilmiş muradı
kirazlar sağıldımola
suya doymuş mudur deli çay
adam sen de aç say
güz yağmurları kapıda
sahi
ne güzel ölmek vaktidir şimdi
canım sinop’ta
insanlıgın maskara oldugu zamanda
kötülükleri görmemek adına
elbette ölmek güzel yerde güzel olur