(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlle de Mavi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlle de Mavi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazıları beş kuruş fazla olsun,kırmızı olsun der ama,siz illada mavide karar kıldınız. Gök mavi. Deniz mavi. Özgürlük mavi. Belkide haklısınız şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Demek mavi'nin yeri bu kadar özel sizde. Eee... haksız da değilsiniz hani. Çok orijinaldi değerli üstadem. Kutlarım edip kaleminizi. Saygı ve selamlarımla...
Şahlansın yüreğin gök maviliğine Hep neşeyle baksın her görünen o güzelliğe Deniz mavi,ırmak mavi,aşk mavi ,düşler mavi Bulutlardan yağmur sıza yağar üzerine ben varım maviliğinde
Yüreğine sağlık can dostum,sevgi ve selamlarımla...
Şair sizi düş dünyasının içine çekiyor.Sözcüklerle öyle tanış ki onları içine yerleştirdiği derin anlamlarla size veriyor.Gayri usta kalemin tadındasınız.Onun maksadını bulmaya,gönül boşluğunu görmeye,onun her şeye yetebildiğini ,mavi dünyanın engin rahatlığını tatmaya başlıyorsunuz.Bence şair yaptığın memnun.Çünkü gönül gözünü çoktan kazandı bile.Teşekkür ederim,saygılar.
bitişik kelimelerde kurulu en çok anlatmak istediğim noktası kopuk cümlede kayıp yarım kalmış en masum dilekte rengi
öyle ki; kimi zaman değişken anılarda biraz mecaz az da hicaz usta kaleme düşer maharet satır arası yaz da yaz ............................ Güzel dizeler birde resim üstte olsa daha güzel olacak........
Ya dersem...Tutamaz da söylersem, ispiyonlarsam içimdeki deliyi, satır aralarımda.
Yazanlar, ille de şiir deyip, yazanlar... Onlar en fazla susanlar bence.
Mavide, seke seke, omuz silkeleyerek yürümek gibiydi şiir. Aklımda, en güçlü görünenlerin, aslında en kırılganlıklarına dair bir söz ve dilimde şiirin melodisi ile çıkıyorum sayfadan.
Söylediniz hatta ele verdiniz bile kırılgan bir melodide kırılgan yürek güftesini Aynur Hanım... :) Çok teşekkür ederim Aynur Hanım, size, ziyaretinize, varlığınıza.. Selam sevgimle..