Bir aşağılık sukut bir alçak yalnızlık Kemirgen dünyalıkları dertlen dur sen Karnını deşip kardeşini çıkarmışlar Sevgili kardeşim sakin ol diye dur sen
Ölümler çepeçevre söylemekte kanla kendini Zulümler Mısırdan Suriyeden yağıp durmakta Urumçin Türkistan Patani Arakan Senin körlüğünle sağırlığınla yok olmakta
Ey imanını ahirete saklayan müslüman! Bugün yoksan orada kar etmeyecek susman!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Müslüman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Müslüman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir aşağılık sukut bir alçak yalnızlık Kemirgen dünyalıkları dertlen dur sen Karnını deşip kardeşini çıkarmışlar Sevgili kardeşim sakin ol diye dur sen
Ey imanını ahirete saklayan müslüman! Bugün yoksan orada kar etmeyecek susman!"
Ne müthiş bir tespittir, tam 12' den vurmuşsun halimizi sayın hocam. Vebali üstlenen bir yürek olarak başımı eğip tebrik ediyorum sizi.
Ölüm hepimiz için ama, ölümün böylesini Allah kimseye vermesin. Karınlar deşiliyor, kadınların boğazları kesiliyor, insanlar çatılardan aşağı atılıyor. İnsanlar kurşunlanıyor. Üstelikte bunu tekbir getirerek yapıyorlar. Bu nasıl müslümanlık. Allah'ın yarattığı canı alan bir insan nasıl tekbir getirir. Müslüman müslümanı katlediyor, üstelikte silahlar, bombalar gönderilerek yardımcı da olunuyor. Bu vahşetlere nasıl seyirci kalır İslam ülkeleri. Bugün onlara, yarın diğerine olmayacağı ne malum. Hiç umursamayanlar var, kimisi Suriye halkı gebersin, kimisi Mısır halkı gebersin diyenler var. Bence en büyük suç İslam ülkelerini yönetenlerde. Çünkü gözlerini koltuk sevdası, para sevdası bürümüş, nedir bu Amerikan aşkı. Bakar mısınız Müslüman ülkelere. Binlerce müslümanın katili olan, binlerce müslüman kadına tecavüz eden, (tecavüzde hamile kalıp doğuran kadınlar oldu) Amerikan askerlerine, evlerine sağ salim gitmeleri için dua eden İslam ülkesinin yöneticisi... Korkunç bir şey bu. İslam ülkelerinin yöneticileri Amerika'da ayaklarını kesmiyorlar, boy boy resimler çektiriyorlar. Bununla da yetinmeyip, ülkelerini peşkeş çektiriyorlar.
Bunları söylediğimizde de, üstümüze saldıranlar oluyor. Yok yalan söylüyorsun. Yok şusun busun diye...