İsyankar oldum senin yüzünden yaradana, Secdeye varmaz alnım, seccadenin nurundan mahkumum Alnıma acısız ama derin yanılgıların yazgısı yazılmış Kendi ipimi çekmişim, kararsız hercai ellerimle… Mübarek cumalara ertelemişim namazlarımı Umursamaz gönlüm fütursuzca…
Korkup ürperse de içim, tahta tabut görünce Düşünmemiştim hiç, içine gireceğimi ölünce Saklamışım ayalarımda, Fani dünyada ki ölümlü ölümsüzlükleri… Niyet tutmuştum mutluluk dualarımla Kırmıştım kalemimi, yazmayacaktım sana dair Sabredemedim, niyetimi bozdum Bir şişe şarap ile şeytanın masasında, Yazacak söz kalmadı dağarcığımda…
Sensiz geçen günlerimi, kar sayıp rahatlamaya çalışsam da Benim ki aptalca koşmakmış peşinden Hakkını helal etmedin biliyorum Allahım affetsin Hesap gününü unutmuşum, Tövbe edip sustum. Bir daha konuşmamacasına.
Kırdığım kalemimden kalan son damla mürekkep ile Yazmaya çalıştığım masumane şiirimin Dizelerinde ki satır aralarında kayboluyorum… Yanılmışım demek ki! Hem de çok yanılmış…
Yüreğim sus pus olmuş, can kırığı ile dolu Göz kapaklarım şişmiş ağlamaktan, görmez mutluluğu Gönlüm dipsiz kör kuyu misali, Çıksam da aydınlığa, küf kokulu dört duvar arasından Yalpalarım, yürüyemem savrulurum bir oraya bir buraya Kuytu köşede sığınacak liman sanmıştım seni Ne yazık ki çok aldanmışım… Kırdım kalemimi vazgeçtim senden Son mürekkep damlalarıyla veda ediyorum her şeyine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalemimi Kırdım 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalemimi Kırdım 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırdığım kalemimden kalan son damla mürekkep ile Yazmaya çalıştığım masumane şiirimin Dizelerinde ki satır aralarında kayboluyorum… Yanılmışım demek ki! Hem de çok yanılmış…
Mükemmeldi dizeler üstadım beğeni ile okudum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın _________________Saygılar selamlar