Söndürdüğüm tüm ışıklarımı yakıyorum şimdi Korkusuzca, hevesli Ne varsa içimde kalan Ne kaldıysa akıl köşemde Başlatıyorum sil baştan…
Bilirsin ki Hiçbir zaman pişman olmam kararlarımdan Düşünmek uzun zaman Ve benim iyi yaptığım şey, bilirsin Olanı kabullenmekte tabii..
Ve sen… Mercimek tanesi kadar kalmadın bir yerlerde En kuytularda bile azıcık yok İnanır mısın? Yerini yeller almış sevgili Eller gibi uzaktan izleyeceğiz Bundan sonra birbirimizi…
Neden mi?
Huzurun kucaklarını özledim ben Mutluluğun doruklarını En zirvesini sevgi dağlarının Tırmanışları mutlu olacak sonlara…
Hani… Düşen tomurcuklarını toplar ve dikersin ya Ayırıp saksısından bir çiçeği Farklı bir toprakta filizlenir yeniden İşte o hesap...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'Biraz zaman' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'Biraz zaman' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Guzeldi Derin bir sesti Ozlemin ve gecmisin sesiydi Akici ve duruydu Gelecegede bir tomurcuktu bu siir Severek ve begeni ile okuyup, sevgilerimi birakiyorum
sen bir daha gelmeyeceksin diye yüreğimi dar..benliğimi kalabalık..tenimi rüzgarsız bırakmıştım.. akmıştım.. derimden /terimden ve bir gece parmak uçlarımdaki bütün harfleri öksüz bırakmıştım..perde aralığından açmamıştı gök/yüzü..zulasında vuslata yataklık ediyordu militan ruhlu gece ki yumuşatıcı kremler gibi kokuyordu beklentisi ellerimin.. yüreğimden dudaklarıma düşüyordu, alt dudağının titrek gölgesi..içimi kemiren elma kurdunun sesinde neden gülümserdi kırmızı şapkalı kız ki okunası değilse bu masal yaşamakta nerden çıktı demiştim kendimce..tenine asla değmemiş, lal kesen dilimin ucuyla..
Derin bir sesti
Ozlemin ve gecmisin sesiydi
Akici ve duruydu
Gelecegede bir tomurcuktu bu siir
Severek ve begeni ile okuyup, sevgilerimi birakiyorum