ay bulutlara küskün,kalp şu an çaresiz yıldızlar sevgi tohumu atsın şu yalandünyamıza. filizlensin ,yeşersin körpecik fidanlarımıza. bir of çektirin , ana yüreğime benim !
zulme isyanı öğrenmedim. özgürlük,kardeşlik,barış dedim. ismim asena ana ,namem sevdem gizliden ah vah çekerim birlik beraberlik olalım , gelin tutun şu siz yaşlı elimi barışa huzura özgürce koşalım. bir of çektirin , ana yüreğime benim !
salıncağa koydum yıldızlara dünyayı hür irademle birlikte uçurdum,sevginin o hûlasınla bentlere set çektim ,ormana yeşillik serdim bir of çektirin , ana yüreğime benim !
of demek iç çekmek demek puf demek ,aman sizde demek biz kardeşiz,ey aziz müslümanlar sulhta cihanda barışız demek. bir of çektirin , ana yüreğime benim !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Of Çektirin ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Of Çektirin ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
salıncağa koydum yıldızlara dünyayı hür irademle birlikte uçurdum,sevginin o hûlasınla bentlere set çektim ,ormana yeşillik serdim bir of çektirin , ana yüreğime benim !
bn sen sırtın kambur ilirim asenasın sen ellerinden belli nasırlı, bilirim asenasın sen gözlerinden tanırım hem hüzünlü hem yaşlı,bilirim asena anasın sen sırtında yılların yükü var, bilirim asenasın sen gözlerin çakmakçakmak düşmanına bakıyor, bilirim asenasın sen bir elinde kuran bir elinde ekmek mehmetçige gidiyorsun, biliyorum asenasın sen bu ırkın anasısın ellerinden öperim ben.
HAKLISIN... ÇOK DA GÜZEL YAZMIŞSINIZ, YERDEN GÖĞE HAKLSINIZ... BİR DE ANLAMAYNANLAR, RUHHU ZULMET RÜZGARLARI İLE DOLU, KAFALARINDA ÇARPIK DÜZEN VE VE GÜNDEM DUYGUSU OLANLAR BİR ANLASA, İNSAFA GELSELER...BİR DO0LU KAN VE CAN PAHASINA MALOLMUŞ, DOKSAN YILLIK CUMHURİYETİMİZİ YIKMAK SEVDASINDA OLANLAR ANLASA, VAZGEÇSELER ÇARPIK YIKIM EMELLERİNDEN. BU DİLE GETİRDİĞİNİZ GÜZELLİKLERİ, ESENLİKLERİ ANLAYIP ÖZÜMSESEYDİLER, DEĞERLİ ŞAİRİM, HİÇ KUŞKUSUZ DAHA ÇEKİLİR OLURDU SIKINTILAR, ZORLUKLAR... ÖNEMSENİP KUTSANIRDI BELKİ DE ZORUNLU YAŞAMLARIMIZ. YİNE HARİKULADE GÜZEL YANKILANMIŞ YÜREK SESİNİZ, EN ÇOK RAHATLATAN MELTEMLER GİBİ ESİP ULAŞMIŞ İNSANLARA İÇİNİZDEN GEÇEN GÖNÜL RÜZGARLARINIZ. SONSUZ SAYGIM, ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE KUTLAYIP SELAMLIYORUM DEĞERLİ, ŞAİR KARDEŞİM MERVE HANIM SİZİ. KEMAL POLAT
kempol tarafından 6/2/2013 1:06:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Can bacım! ne yapsan kimsenin fikrini değişemezsin,yürek güzelliği doğuştandır sonradan olmaz,ne of çek, ne ah çek.deki sevende sevmayande sağ olsun.kimse bu âleme baki değil şahlar sultanlar göçmüş ,herkes verdiği değer kadar değer görür. güzel yüreğine sağlık .can bacım sevgimlesin.
of demek iç çekmek demek puf demek ,aman sizde demek biz kardeşiz,ey aziz müslümanlar sulhta cihanda barışız demek. bir of çektirin , ana yüreğime benim !
herşey barış için..hoş görülü olmak gerek diye düşünüyorum ki yarınlar hep güzelliklerle geçsin..kalemin daim olsun..sevgi dolu yüreğinize selamlar esen kalınız..
salıncağa koydum yıldızlara dünyayı hür irademle birlikte uçurdum,sevginin o hûlasınla bentlere set çektim ,ormana yeşillik serdim bir of çektirin , ana yüreğime benim !
kalemine yüreğine sağlık ablam harika dizeler kutlarımm
of demek iç çekmek demek puf demek ,aman sizde demek biz kardeşiz,ey aziz müslümanlar sulhta cihanda barışız demek. bir of çektirin , ana yüreğime benim !
yüreğine sağlık güzel bir anlatım alası gerekenlere tebrikler