Karalıyorum seni sevgilim, Üstüne kalın giy, Üşütme, soğuk ve sitemkâr sözlerimin ayazında. Yine kıyamıyorum sana baksana, Senden önce neysem, Şimdide o’yum işte, Değişen tek şey var. Bir yanım eksik, O’da şiirlerime konu oluyor, Ellemiyorum, dursun sol yanımda koca bir eksiklik, Hangi köşe başında sattın da aşkı, Böyle üç kuruşluk bir ayrılığa yenildik ?
Karalıyorum seni sevgilim, Üstüne alınma, Sadece yazıyorum, Eskisi gibi, Sen yokken olduğu gibi, Sen yokken yazdığım gibi,
Karalıyorum seni sevgilim, Sanmaki bitiriyorum, Silemediğim içindir butün bu sitemlerim, Ben sana yazdığım tüm şiirleri bir bir ezberledim!
İçimde acıyan ne varsa, İçimde sana dair ne kaldıysa, Bir bir gömüyorum sol yanımdaki vefasızlar mezarlığına, Ne adan belli nede paftan, Eser kalmadı artık bana mutluluktan.
Derbeder bir şairim, Her mısraya bir sevdayı gömerim, Şiirlerin celladı gibiyim, Yoruldum artık, Dokunmayın sözlerime. Az bir zaman sonra, bende göçerde, Sessizce çıkar. Giderim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karalıyorum Seni Sevgilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karalıyorum Seni Sevgilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derbeder bir şairim, Her mısraya bir sevdayı gömerim, Şiirlerin celladı gibiyim, Yoruldum artık, Dokunmayın sözlerime. Az bir zaman sonra, bende göçerde, Sessizce çıkar. Giderim...
suskunluğumu dileme gömdüm şimdi senin bıraktıklarına bir mezar başında ağlarım bir başıma kaç kez yıkılır insan!soruyorum şimdi sol yanına ve kaç kez ölür? yaşarken bir yok oluş uğruna ey sevgili; elimde dünden kalan tüm kırıkları yüreğime basmaktan,yoruldum! içime kazdığım en derininden o soğuk mezarı... ve bende unuttuğun seni... buğün çıkarıyorum yüreğimden...şimdi almaya geldim! sendeki emanetimi.... :( suskunluğumu bozmadan!
ve şiir! ve yorum! nefes kesen bir bütünlüktü...emeğnize yüreğinize saygım ve tebrıklerimle...