(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ AYLAR GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ AYLAR GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dunya Süleyman Peygambere kalmadı,ömrü 500 yıl yaşadı.Özde olmlıdır,gaflete ve delalate dalmayalım mümin olalım.Allah kimsyi doğru yoldan ayırmasın,duanızı cenabı Allah kabul etsin...Sevgi ve selamlarımla kalem dost...
Yaratıcıya yazılmış çok güzel bir dua. manevi hazla kaleme alınmış, beyitlerde şükür ve ihlasla imanın güzelliği vurgulanmış. Kutsal günleri barış huzur ve kardeşlik içinde geçirmek dileklerimle. tebrik ederim.
Amin...Mübarek üç aylara özel ihlas ile kaleme alınmış içten bir şiir okuttunuz; bu aylarda yapılan ibadetlerin ve duaların daha ihlaslı olduğu söylenir... Dualar kabul olur inşaAllah... Selam ve saygı ile...
Amin canım ablam amin amin ohhh içim ferahladı ablam dua gibi şiirdi Yüreğine sağlık canım ablam ömrüne bereket... Allah razı olsun bu güzel paylaşımın için Allah ne muradın varsa versin bayıldım şiireine... Seviliyorsun ablam Selam saygı ve suam ile En güzele emanetsin...
Günahımızı affet yardımcı ol ALLAH’IM
Duamızı kabul et rahmeti bol ALLAH’IM
Amin. allah hakkımızda hayırlara vesile etsin inş. tebrik ederim ihlaslı yüreğini,usta kalemini sevgili şairem başarıların daim olsun sevgimle.