(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜME GEL ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜME GEL ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okumayacağım diyorum hep annelere yazılan şiirleri ama okumadan yapamıyorum görünce... Yine çok çok duygulandım... Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun... Yüreğinize sağlık selam ve dua ile...
Bu duygulu şiirin beni ağlattı can kardeşim İnanın ben anamı rüyamda görünce elini sıkı sıkı tutupta uyanıyorum ki belki kerçektir Uyanıyorum ki ellerim yine boş benim anam ben on dört yaşındaydım Bana beş yetim bırakıp ebedi dünyasına göçtü gitti çok zordu o günler Kutlarım analar gününü bu güzel şiirini Daim ol
Ayni duygulari yasiyoruz, siiriniz tercuman olmus biz anasizlara.. Meger anneler gunu annesi olanlaraymis diyorum evlatlarim bana sarilirken ayni seyide onlara dedim. Dua edin iyi ki ananiz var diye. Rabbim nefes alacgimiz bir seyleri bize veriyor iste, evlatlarimiz. Analarimizda oyle diyordu. Inanin bugun yine kelimelerin bittigi yerdeyim zaman zaman. Tebriklerimle, gununuz kutlu olsun diyorum, sevgiler sunuyorum..
BENDE ÇOK ÖZLEDİM ANNEMİ NE ÇAREKİ GERİ GELMEZ, HER GÜN YOLUNU GÖZLERİM ARZULARIM HİÇ TÜKENMEZ , ANA GİBİ YAR OLMUYOR, YÜREĞİNE SAĞLIK NİLÜFER HANIM ALLAH MEKANLARINI CENNET ETSİN
Kimlere gücensem, küssem, darılsam İsyanla çağladım artık durulsam Bu gün annem diye kime sarılsam Seni çok özledi yavrun NİL, anne
Şair arkadaşımdan anneye yazılmış içli ve çok güzel dizeler. Yazan kalemi ve duyarlı yüreği kutluyorum. Anneler gününüz kutlu olsun. Ölen annelere Allah rahmet eylesin. Sağlıcakla kalınız...
NİL,immm... Bir gün hepimiz bu duyguları yaşayacağız. Hatta bizim yavrularımız..onların yavrularıda. Meğer bu çark dönüyormuş. Sevdiklerimizi dişlerinin arasında ufalaya ufalaya yok ederek . Tesellimiz yaşadığımız o güzel anlar.Tıpkı fon resmindeki gibi güzel görüntüler. Özlem dolu duygularla bezenmiş güzel şiirini kutlarım. Seni beklemeden ben sarılıp kucaklarım seni.Ne de olsa ablanım.Abla da anne yarısıdır.
Tebrikler.