(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZELSİN NİLÜFER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZELSİN NİLÜFER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harika bir şiir kutladım nilüfer deyince bizim yaylada bir dipsiz göl var ilk nilüferi orda gördüm çocukluk, başka yerde de yok derlerdi inanırdım dünyam o kadardı işte gerçi şimdide pek büyümediya
Su gibi bir şiirdi. Kelimelerle dans etmiş adeta kalem,arı,duru pırıl pırıl,gürül gürül gönlüme doldu,Arındım şiirin ahenginde,şiirdi kaleminizin gücü hiç azalmasın.
Uzun zamandır siteye giremedim ve şiirlerinize yorum yapamadım öncelikle af buyurun canım ...gönül kaleminiz her dem çağlasın Saygı ve sevgiler bacım..
Aşık Veysel'in bir çok çiçeği anlattığı eserini anımsadım dizeleri okuyunca.. Nilüfer ne de hoşnut olacaktır bilebilse bu güzel methiyeyi yüreğinize sağlık saygılar
zarif anlatımın güzelliğinde nefis bir manzum eser. çok güzel tasvirlerle mısralara yansıyan bir çiçeğin güzelliği var. İsminizle özdeşleşen bir çiçek konu alınmış. Allah bilir ya sizde nilüfer kadar güzel ve değerlisinizdir. tebrik ederim.
Ne güzel bir şiir, tabiatın ahengini de beraberinde getiren seslerle bezeli ve harika imgesel betimlemeler eşliğinde huzur veren bir yanı vardı şiirinizin... Kutladım kaleminizi... Selam ve saygı ile...
niliferi harika anlatmışsınız.Çok nefisti şiir
kaleminiz var olsun gönülden kutluyorum
saygılar sunuyorum..