Susuyorum tatmadığım sevda pınarına Susuyorum sana dökülecek kelimelere Çok geçmişte kalan bir anı kanatıyor İçimde dinmeyen bir sızı sebebini çok iyi bildiğim
Bulutlar güneşle sevişirken Yağmurda ıslanıyor sensizliğim Kaçıncı köşe başında esir kaldı duygularım Adını sevgi yerine hep muamma koydum
Aşkın meyinden içmişim fazlasıyla Kulağımda çınlarken sevda nameleri Ben farkına varmadan aşk sanmışım Oysa bir ömür sarhoşuymuşum aşkın
Hüzünler içimde fırtınalar yaratırken Ben hala isim arıyorum sana yazdığım şiirlere Camındaki can dedim bana hiç can olmadın Seni seviyorum diye haykırdı harfler oysa sevmemişim
Bu aralar biraz melankoliğim Daha bir ağlamalı sesim Gözlerim yarışta nisan yağmurları ile Nedendir bu tuhaf bana yabancı hallerim ?
Hep dilimden uzak tutuğum o söylem Dirhem dirhem bana yaklaşıyor Ben ise fersah fersah kaçıyorum Gelmesini beklediğim o ayrılıktan
Susuşlarımla sana anlatırken umutsuzluğumu Şimdi bir aynaya bakar gibiyim yüzüne son bakışımda Gözlerinde susuşumdaki o umutsuzluk Anlamak istemediğini sonunda anlar gibisin
Keşkeleri hiç sevmem bilirsin Ama keşke diyorum keşke bu günün temelini atmasaydın O fahişenin koynuna sızarken bizleri unutarak Yaşatmasaydın bize o kara günü Ve ben senden benliğimi alıp gitmezdim ….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENLİĞİMİ ALIP GİDİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENLİĞİMİ ALIP GİDİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maalesef yürekteki sevgi yerini ihanete bırakmışsa insanın yüreğini kanatır, Çok güzel yazmışsın yürekte duygular yine şahlanmış. Yüreğinin mutlu olması dileğimle melek yüreklim. Sesinden dinlemekte bir ayrıcalık bitanem. Sevgiler Selamlar. Hüzünlerin yerini mutluluklar alması dileklerimle Allaha emanet ol.
Hüzünler içimde fırtınalar yaratırken Ben hala isim arıyorum sana yazdığım şiirlere Camındaki can dedim bana hiç can olmadın Seni seviyorum diye haykırdı harfler oysa sevmemişim TEBRİK EDERİM GÜZEL YORUM VE ŞİİR KALEMİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM SAYGILARIMLA...
sevgi dolu bir yaşamdan sonra ayrılığın ardında bıraktığı yıkıntıların, hüzün dolu sızıları, şiirin mısralarına yansımış. ağır,buruk lakin yorumun güzelliğinde haz dolu bir duygu veren çalışma. tebrikler.
O muammanın elbet bir adı var canım, sana emin adımlarla gelen aşkın ta kendisi... Hüzünlü ve ihanetin damgasını taşır gibiydi yürek sesiniz, usta kaleminiz hiç susmasın acılar ve hüzünler şiirde kalsın, kutlarım can arkadaşım...
_____________________Sukut bazen en büyük cevaptır anlayan harika bir eser okudum ve dinledim yazan yüreğe selam olsun hayatın güzel yüreğinize tebessümler mutluluklar getirmesi dileğiyle saygılarımla...
İnsan kendini sağlam bir gönül dağına yaslamak istiyor; fakat hayat her şeyin ne kadar yalan olduğunu ortaya koyuyor. İnsanın vadesi kısa ve de duyguları geçici. Mutluluğu her kes arıyor ama kendine göre bir mutluluk peşinde. Ne varki hayatın tabiatında böyle bir şey yok. Bir insana yıllarını verirsin, kıral olduğunu hissettirmek için sen köle olursun, bir gün gelir elinle kıral yaptığın insan ilk önce senin boynunu vurur. İnsan ve hayat çok acımasız ve çok şerefsiz.
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin hiç susmasın.......
Saygılar............