(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNADAKİ SES şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNADAKİ SES şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hemhal olma sacınla basınla bíle guzeldır zaman zaman.. Insani silkeler en yakindaki degisimlerle. Keske deseydin ki bana iyi bak ayna, sen iyi gostermiyorsun, yenilemen lazim hemde en kisa zamanda :) Vaziyet onu mu gosteriyor bilmem.. Guzeldi siir ve yurek emegin Hemserim. Selam saygimla..
Zaman cok seyi eskitiyor ama zamanla güclenen seyler de var, mesela siirleriniz gibi. Begenerek okudum bu nadide eseri. Yüreginize saglik hocam, tebrik ederim.
4 Halifeden hangisi olduğundan emin olmadığım (Hz.Ömer sanırım) Halife kendine bir adam tutar ve der ki her sabah kalktığımda ve yatmadan önce bana ölümü hatırlatacaksın. Adam her sabah ve her akşam Hz.Ömer'in huzuruna geçip "ölüm var ya Ömer" demiş. Yıllar geçmiş bir sabah Hz.Ömer adama tamam demiş, artık bunu söylemene gerek yok. Adam biraz meraktan nedenini sormuş. Hz Ömer de "Çünkü artık ölüm olduğunu ben kendime bakınca görüyorum." Şiiriniz bu kıssadan hisseyi hatırlattı bana sabah sabah.
Harikasınız. Teşekkürler.
şairziye tarafından 4/2/2013 9:31:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Daha çok gençsin üstad dur bakalım daha çok iş var sende Allah ömür versin buradan bakınca gayet dinç görünüyorsun Allah sağlıklı uzun versin.Kalemin daim yüreğin var olsun hemşerim
Aynalar akseden görüntüler ve gerçeklerle yüz yüze kalmak. Acı da olsa geçmiş zaman kırışık tenler ve beyazlaşmış saçlar.. Allah sonumuzu hayr etsin. Tebrikler şiirlerin ziyası..
selam ve dua ile..