(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANAKKALE GEÇİLDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANAKKALE GEÇİLDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Malesef ve malesef diyorum ve de düştüğümüz düşürüldüğümüz hazin halimize ağlıyorum. Onca giden canlar neden gitti suçları neydi? VATAN BORCU ödemek için gitmedilermi? YURT SAVUNMASI için ölmedilermi? Aklım düşüncem yetersiz kalıyor. Aklımın almadığı; "bizler şimdiye kadar, YURDUMUZA maddi ve manevi zarar veren, YURDUMUZU savunmak için hangi düşmanla , hangi gevur milleti ile çarpışıp kanımızı yere döktük fidanlarımızı yere gömdük! anlamadım. Teröristler,VATANINA hainlik ederken Neyi savunuyorlardı? VATAN hainliği için gerekçeleri neydi? Türk milletinden dahamı az hakka sahiptiler? benim komşularım var kürtler benden daha güzel yaşıyorlar, onlara kimse sen kürtsün ikinci Vatandaşsın! demedi hiç bir zaman. Açlığından bir simit çalan ömür boyu mahkum olsun! Ülkeyi kan gölüne çeviren onca fidanları yere gömen, maddi manevi YURDUNA zarar veren caniler VATAN hainleri sayın olsun:(((((((((((((((((((((((( Ağlıyorum. VATEN Hainlerini YÜCE ALLAH' havale ettim!. Yüce TÜRK MİLLETİNİN VEKİl'i ALLAH tır. Bir yazı yazdım fakat koymadım. İkisatır anlatması gerekeni anlatmış. Ah be filozofum ne günlere kaldık. ALLAH yar ve yardımcımız ola. Sevgiler Selamlar. ALLAH'a emanet ol.
emine erdem tarafından 3/20/2013 6:43:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
USTAM O BAŞLIKTA BİR ŞİİR YAZDIM DA LAKİN RADİKAL OLUR ÇANAKKALE ZAFER HAVASINI OLUMSUZ MU ETKİLER DİYE ASMADIM FAKAT ONU NEŞRETMEZSEM RAHATLAYAMAM İLERİDE İNŞALLAH SELAMLAR
Devir değişti geçilmez dediklerimize geçtiler, Güzümüzü gülüp birer birer fidanları biçtiler... Düşman 7 düvel olsa geçemezdi ama, Bizi içten yok edip toptan suçlu seçtiler....
sizin dizelerinisin tercumesini benim yazdigim siirde gorebilirsiniz saygilar