Yağmur olurum,, Toprak olurum ben sana.. Gözlerinden yaş dökülmesin bir damla,, Seni çok özledim... . Irmak olsam, Aksam senin için hergün.. Taş olsam, yaz olsam, Senin sevdiğin herşey olabilsem,, Sensiz hergün sanki bana zindan,, Seni çok özledim.. . Günden güne artıyor sana sevdam,, Yanımda olsan seni hep sevsem.. Mücevher misali gözlerine baksam,, Hiç doyamasam,, Seni çok özledim.. . Tutsak ettin,, Kör eyledin,, Aşkınla sardın sarmaladın,, Hayata karşı daha bir pozitif bakmamı sağladın,, İn misin cin misin,, Sen ne güzel şeysin öyle,, Seni çok özledim.. . Korkmuyorum gece karanlığından, Sensiz kabuslardan korktuğum kadar.. Yaşamazsam seninle günlerimi,, Bozarım yeminimi,, Sen kül kadar sevsen kafi,, Neredeysen yanındayım her daim sevdiğim,, Seni çok özledim... . Bitsin bu hasret,, Sensin işte O sakın benden kaçma KADERİM,, Yarını bilmem bugünümde varsın,, Alın yazımsın,, Bahtımsın,, Tükenmeyen hayalimsin,, Tek gerçeğimsin,, Gel seni çok özledim..........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
>>>> SENİ ÇOK ÖZLEDİM <<<< şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
>>>> SENİ ÇOK ÖZLEDİM <<<< şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EN KALBİ TEBRİĞİMLE..