(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçin İçin Yanarken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçin İçin Yanarken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne günahkar kullarız herkes nefsin esiri...Allah'a sığınarak ne güzel yazmışsın Gülperi...Kafiye müptelası olmazsan ancak bu kadar yakıştırırsın dizeleri...çok huzur duyarak, benimseyerek okudum. teşekkürler,,,
Allah kendine açılan elleri boş çevirmez. "O" Gaffurdur, "O" Afuvvündür. Şefkati tün kainatı kucaklar, yeterki bizler "O"na yönelelim. (Hamd ve Övgü, bütün âlemleri yaratan Allah'a mahsustur.)" Sende cok güzel bir şiir yazmışsın gül perim. tebrik ederim seni. Kutlarım naif yüreğini arkadaşım. Allaha emanet ol... Sevgilerimle.
Kainatı yaratıp tüm güzelliğiyle bizlere bahşeden Allah bizden sadece değerbilirlik ve şükran bekler . Bunları öğütleyen güzel şiirinizi kutladım şairem .yüreğinize sağlık .
Elimizde olana, şükür olsun demeyiz. İndirilen nimeti, katık edip yemeyiz.
Sen her şeyi işitir,gizleneni duyarsın. Dürüst olan kulunu,mizanına koyarsın.
Sevapları bırakıp, ne günahlar işledik Yasak olan elmayı,bilmeyerek dişledik
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım.
Ülkü Ahıska 1.Mart.2013
YÜREKTEN KUTLAEIN RABBİMİZ HALİMİZDEN HABERDAR EYLESLN VR BİZLERE EMİRLERİ DOĞRULTUSUNDA BİR YAŞAM NASİP ETSİN ÇOK GÜZELDİ VAR OLASIN SELAMLARIMLA A.E.O
Çok güzel hatırlatmalardı. Şu fani dünyada ömrünü Allah'ın rızasını kazanmak için amellerle süsleyen kalplere ne mutlu! Usta kaleminizi gönülden kutluyorum.
Rabbim sizi ve bizleri KUL olanlardan, garazsız sevenlerden eylesin. Dişledikleri bir selinti elma için yedi yıl çalışanlardan eylesin. Selam ve saygılarımla muhterem Hocam.
MERHABA BİTANEM yine güzel bir yürek sessini dinlemek beni çok mutlu etti meleğim her zamanki tadında güzel yorumunla birlikte okumak dinlemek yüreğine dert vermesin mevlam dilerim mevlam af eder hepimizi bitanem sevgilerimi bırakıyorum güzel yüreğine
ÇOK DEĞERLİ ÖĞRETMENİM GÜNAYDIN ; BU ARALAR SIK SIK İL DIŞINA ÇIKIŞIMDAN YOKLAMALARA ZAMAN ZAMAN GECİKTİĞİM OLUYOR KUSURA BAKMAYIN..HER ZAMAN Kİ GİBİ YİNE HARİKAYDI..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI YİNE....YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .SELAM VE SAYGIMLA
Değerli kardeşim.Allah sevgisini ve kulları olan biz insanların yapması gereken görevleri şiiribde harika bir şekilde anlatmışsım.kutlarım seni. Allah sevgisi, tıpkı Allah korkusu gibi, yaşamamız, duymamız ve davranışlarımıza yansıtmamız gereken ve bizi güzel ahlâka ve ebedî mutluluğa ulaştıran en yüce sevgidir. Allah’ı seven, Allah’ın yarattıklarını da Allah için sever, herkese karşı bir sevgi yumağı kesilir, gerçek mutluluğa ulaşır ve ne dünyada, ne âhirette üzüntü duymaz. Yaradan bizleri O'na ibadet etmemiz, birbirimizi sevmemiz ve saymamız için bizleri yarattı. Hepimiz eşitiz, bizler dünyanın çiçekleriyiz, farklı bedenlerde, kokularda, renklerdeyiz. Ama hepimiz O'na doğru bakıyoruz ve değişik danslarla, müziklerle, seremonilerle ibadet ediyoruz. Hepimiz O'nun çocuklarıyız, görüp göremediğimiz, hissedip hissedemediğimiz herzeyi O yarattı. İyi olmamız için bize akil ihsan eyledi.Eğer bu aklı kullanır da şeytana uymaz,her konuda Allaha sığınırsak,amellerin en güzeli bizim olur ve öte dünyamızı kazanmış oluruz sevgili kardeşim.
Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
BİLMEM Aşkın ile bir hoş oldum; İlki bilmem, sonu bilmem!.. Neye baksam, seni buldum; Yönü bilmem, yanı bilmem!.. Her hâl ile yandı yürek; Dağ yükümde bin bir emek!.. Ömür bir çark, zaman elek; Ten öğünür, canı bilmem!.. Safta döndü, doldu gönül; Müptelâdır güle bülbül!.. Budur, böyle erkân, usûl; Sevgimiz var, kini bilmem!.. Yâ Rab, sende her kararım; Gönül arar, ben ararım!.. Ötede mi ilkbaharım?.. Dünü bilmem, günü bilmem!.. Tâ ezelden bu hâldayım; Sana gelen bir yoldayım!.. Bir bîçâre akıldayım; Malı, mülkü, şanı bilmem!.. Menzil menzil, kubbe kubbe, Sebep, bağlı bir sebebe! Ne sevdâdır iner kalbe; Unuttum ben, beni bilmem!.. Rıfat ARAZ
yüce RABBİM bizi affetsin.Temizlesin ruhlarımızdaki kirleri.Her şeyi emrimize vermiş biz kulluk yapamıyoruz gereğince.. Yüreğinize nefesinize sağlık hocam.Sevgiyle İZMİR' le kalın ..
ÇOK GÜZEL DUYGULAR.BÖYLE GÜZEL DUYGULARI HİSSETMEK NE KADAR HOŞ. TANRI KUR'ANINDA İNSAN OĞLU İÇİN ''NE KADAR AZ ŞÜKREDİYORSUNUZ DİYOR.HER ŞEYİ YARATTIĞINIBİLMEK VE ETRAFA BU DÜŞÜNCE İLE BAKMAK KAFİ. TEBRİKLER. SAYGILAR
Her daim güzellik vardı şiirde yaradana kullluğun hakk yolunda yürüyen bir gönülün sesiydi.Bu harika şiir ve yorumu canı gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
yüreğin dert görmesin yine çok güzel ve anlamlı dizeler ayrıca çok güzel bir anlatım selam ve saygılarımla hayırlı geceler dilerim kaleminiz daim olsun .........
Yüce Allaha kulluğun gerekliğini anlatan nefis bir şiir olmuş.O Allah ki her şeyleri bizler için yaratmıştır.Biz ise bize düşeni yapmaktan aciziz.İbadet etmeyi ,O nu anmayı dahi kendimize zul görürüz. Üç beş günlük ömürde kapısına sığınıp geldiğimizi söylediğimiz Allah a kulluk konusunda uzak kalırsak,kendimizi kandırmaktan başka bir yola girmiş sayılmayız. Şiiri seslendirme ve fon müziği çok hoş olmuş. Özellikle fon müziğinin "cürmüm ile geldim sana" ilahisinin fon müziği olarak seçilmesi şiirle çok güzel uyum oluşturmuş. Cürmümüz haddini aşmış iken Allaha sığınmaktan başka hangi yol bize necat olur,bir idrak etmek lazımdır. Kur anı duvarlarda süs gibi astığımız sürece yanılırız.Kuran "hayattır",Kuran şiirinizde dediğiniz gibi "feyz" dir.Ne mutlu o feyzi alana. Bu değerli şiir için gönül sesinizi yürekten tebrik ediyorum Ülkü hanım..
Kaleminiz ve sesiniz daim olsun . Bu güzel uhrevi şiiri keyifle okuttunuz dinlettiniz Allah razı olsun Mahir kalemin var olsun........ Selam ve duayla kalın canım bacım
İnşaallah affa uğrayanlardan oluruz. Çok güzel bir anlatımdı.Kainata bakıp bu güzelliği Yaratanı görmek. Ve insan kendi hiçliğini anlayarak O'nun huzurunda itirafta bulunmak.
Kin tutarak kalbini,sakın ola karartma Saksındaki gülleri, susuz koyup sarartma
Koyamayız garibin, çıkınına bir azık. Gıybet eder ardından,konuşuruz ne yazık
Elimizde olana, şükür olsun demeyiz. İndirilen nimeti, katık edip yemeyiz.
Sen her şeyi işitir,gizleneni duyarsın. Dürüst olan kulunu,mizanına koyarsın.
Sevapları bırakıp, ne günahlar işledik Yasak olan elmayı,bilmeyerek dişledik
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım
Değerli hemşerim kendi yüreğinle birlikte yakacak yürek aramışsınız kutluyorum bu ne kadar güzel dizeler olmuş. Kutluyorum ağzına sağlık selamlar...................
hocam yaradana çok güzel yakarıştı ihlasla yazılmış bu harika şiirinizi yürekten kutlarım yorumda mükemmeldi inanın hazzına vara vara dinleyip okudum kaleminize yüreğinize sağlık saygılarımla selamlar
Bizler ki ne kadar aciz kullarız yine de bu acizliğimize bakmadan kendimizi bir halt sanırız. O Mevla ki ne yücedir. Her şey onun elindedir, bağışlayıcıdır ya bizler bizler bu acizliğimizle şükretmeyi, affetmeyi bilmeyiz. Mevlam bizleri affeylesin çok güzel idi şiiriniz tebrik ederim sevgilerimle...
Değerli üstadem, Ülkü Hanım! Bu nadide gönül sayfanızda okuduğum ve dinlediğim, Beyitleriniz anlam dolu ve anlatımı mükemmeldi. Edip kaleminiz ve elit yüreğiniz her daim var olsun. En içten selam ve saygılarımla. Nice anlam dolu ve duygulu şiirlerinizi okumak/dinlemek dileğim ile.
Oukamak, dinlemek, sonra tekrar dinlemek...çok nefis duygular veriyor insana; içten, uhrevi duygular...Rabbim ihlaslı ve usta kaleminize zeval vermesin... Bu harika manalarla dolu eserinizi yazan kaleminizi kutluyorum.... Saygı ve selamlarımla...
ÜSTADE; GÖNÜL EVİNİZİN DİZELERE NEFİS AKMIŞ. HEM DE BU GÜNE MÜNHASIR OLARAK. ONUN VERDİĞİ BUNCA NİMETLERİNE YETERİ KADAR ŞÜREDEBİLSEK, ONA YETERİ KADAR KULLUK EDEBİLSEK O KADAR İÇİMİZ MUSRUR OLACAK, O KADAR HUZUR BULACAK AMMA GEL GÖR Kİ KULLUK GÖREVİMİZİ TAM OLARAK YAPAMIYORUZ. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
anlam deryası manalanmış yürekten nemalanmış, kaleme akmış sıralı dizeler ne güzeldi edebi adabı kana kana içmek sayfanızdan saygılar selam ve dua ile esenkalınız...