Yükseldi bir yanımı kavurup yakarak orak gibi yay çizdi bir çekiç boyu kaldı batacak ihtimal derin bir uykuya yatacak kızıl bir tebessümle son kez güldü koydu beni yüreğine kendine yoldaş götürdü doğacak güne kadar kor ateşi artık küldü böyle sansın haramiler ben öldüm güneş öldü…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş öldü mü? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş öldü mü? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yükseldi bir yanımı kavurup yakarak orak gibi yay çizdi bir çekiç boyu kaldı batacak ihtimal derin bir uykuya yatacak kızıl bir tebessümle son kez güldü koydu beni yüreğine kendine yoldaş götürdü doğacak güne kadar kor ateşi artık küldü böyle sansın haramiler ben öldüm güneş öldü…
h.kesimoğlu
Anlam ve anlatım harikaydı severek okudum, Yüreğine kalemine sağlık, Yürek sesin hiç susmasın...... Saygılar selamlar
güneş ölürse hayat ölür, ha öldü ha ölecek sanki, ama kısık sesle de olsa hala duyuyoruz: ''Güneşi zaptedeceğiz güneşin zaptı yakın...' Severek okudum...
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin daim olsun..........
Saygılar