Kayıp bir adres gibi ne kendime aidim Ne de bir başka yere, Sanki cisimsiz ruhum, Birde yolculuk varsa ufukta Temelli şaşar aklım, dönerim divaneye
Yolculuklar güzeldir aslında güzeldir de Yoksa göğsüne yaslanacağın biri yanında Yani tek başınaysan bilâ-mecburi Dakikalar saat, saatler gün olur Uzar da uzar zaman
Bir bezginlik anı mı, kuşluk vaktinin Ağırlığı mı neden bilmem ama Akdeniz’e bakıyorum sanki bir ışık Bir tebessüm, ya da bir mucize bekler gibi İyi şeyler düşün diyor aklım İyi şeyler düşün ki iyi olsun her şey
Hani mucizelere de inansam? Ne bileyim işte, inanmasam da avutuyor Güzel şeyler olacak diye Tekrarlayıp duruyorum, kendi kendime
Belki de baharın yaklaşmasındandır Bütün doğa gibi bu devinim, bu telaş Bu meltem esintileri yüreğimdeki Oysa ben hiç bahar görmedim ki
Ah yüreğim, ben seninle ne ederim Kışa dönmemiş miydik biz adım adım Boşmu verelim şimdi tüm kurallarımıza Bana ne yaştan baştan mı diyelim "El alem ne der’i " Ve her şeyi zamana bırakıp Bahara mı yürüyelim .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahara yürümek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahara yürümek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani mucizelere de inansam? Ne bileyim işte, inanmasam da avutuyor Güzel şeyler olacak diye Tekrarlayıp duruyorum, kendi kendime
HATİCE HANIM MERHABALAR ; BİR HASBİHAL, BİR İÇ MUHASAEBESİ VE FİKİR JİMNASTİĞİ MANASI TAŞIDIĞINA İNANDIĞIM DİZELERDİ SANKİ..BAZEN İNSANIN KENDİNİN DIŞINDA BİRİ OLMASI YADA KENDİNE ZAMAN AYIRMADIĞININ FARKINA VARILDIĞINDAKİ ZAMAN KAYBINI GÖRMESİ HEP HAYATIN İKİNCİ YARISINA DENK GELİYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM VE YİNEDE GEÇ KALUNMADIĞINA TABİ....ZİRA , YA BİZLER..İNKİTALARI OYNAYAN BİZLER NE YAPALIM..TÜM BUNLARA RAĞMEN UMUDU CANLI TUTMAK YAŞAMA SEVİNCİ YARATMAK ANLAMINDA GÜZEL ŞEYLER DEĞİL Mİ SİZCE DE.NEFES ALINIP VERİLDİĞİ VE HAYAT DEVAM ETTİĞİ SÜRECE HİÇ BİR ŞEY GEÇ SAYILMAZ TESELLİSİNE DE SIĞINMADAN YAPAMIYOR İNSAN....HER ŞEY GÖNLKÜNÜZCE OLSUN DİYOR SAĞLIK VE SIHHAT DİLİYORUM.. NOT : hayatımda hiçbir zaman ne yalanı nede kopya çekmeyi beceremedim zaten..
KNİSK tarafından 2/26/2013 3:32:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah yüreğim, ben seninle ne ederim Kışa dönmemiş miydik biz adım adım Boşmu verelim şimdi tüm kurallarımıza Bana ne yaştan baştan mı diyelim "El alem ne der’i " Ve her şeyi zamana bırakıp Bahara mı yürüyelim .
Finalde verdiğiniz karar çok yerindeydi. En iyisi bahara yürümek. Gönül sesinizi beğeniyle okudum.Sevgiler.
Akdeniz’e bakıyorum, neden bilmem ama Sanki bir ışık, bir tebessüm, ya da Bir mucize bekler gibi
Hani mucizelere de inansam? Ne bileyim işte, inanmasam da avutuyor Güzel şeyler olacak diye Tekrarlayıp duruyorum, kendi kendime
Belki de baharın yaklaşmasındandır Bütün doğa gibi, ya da ne bileyim? Nedir bu şiddetli duygu fırtınası Baharı çoktan geride bırakmadım mı?
Olsun be… Ne olmuş yani İnsanın yaşı, Yüreğinin nasıl çarptığıyla sınanmaz mı? Bana ne yaştan baştan, Her şeyi zamanın akışına bırakıp Bahara sığınacağım anlayın beni .
9 Şubat 2013/Yenişehir-Mersin
Hatice Ak
Çok güzel eserdi sayfada okuduğum, Yüreğine kalemine sağlık, Saygılar
Bu kışım sıkıntılı geçti .,Hep baharı bekleyip durdum..oysa eskiden bahar kendiliğinden gelirdi Beden yaşlanınca baharı beklemek bir başka oluyor..Umarım bu yıl da mutlu baharlar yaşarız..Kim bilir daha kaç baharımız var...
Bahar gelmiş dağlarıma Gönlüm kara bağlar benim Hasretlikler dağ, dağ oldu Yaş gözümde çağlar benim.
Elli yedi bahar gördüm Hüzünde sevgiler ördüm Her çiçeğe dostu sordum Dost gözümde çağlar benim ...nice baharlara diyelim...kutladım selamlar
Yürek çarpması deyince aklıma geldi dün kalbimin sesini duyamayınca merak ettim bir haftadır yürüyüşteyim hiç sesi çıkmıyor :) gelirken sağlık ocağına girdim tansiyonumu ölçtürmeye eskisi gibi değil 9 a 5 ler yok 11 e 7 olmuş artık merak ediyor insan onca efor sarf ediyorsun ve sesini duyma ihtiyacı hissettim birden öldüm mü ki acaba diye :)
sordum hemşireye de nedir durum yürüyüş iyi geliyor dedi ama bu gün gidemedim
ama sizin şiirde bahsettiğiniz yürek ben kalbimi dedim :)
yüreğim hep pır pır onun varlığı sesi hep duyuluyor duymasını bilene
gönül sesinizi dizelerinize yansıtmanızı tebrik ediyorum selam ve sevgilerimle.