Okul gibiydi gözlerin, Her bakışın bir dersti. Çatardın kaşlarını, Bazen düz, bazen tersti. Profesörün kimdi bilmem, Beni su verilmiş çelik gibi, Bükülmez kılıp, Sertleştirdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Okuldu Gözlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Okuldu Gözlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okul gibiydi gözlerin, Her bakışın bir dersti. Çatardın kaşlarını, Bazen düz, bazen tersti. Profesörün kimdi bilmem, Beni su verilmiş çelik gibi, Bükülmez kılıp, Sertleştirdi.
1.8.2012/ Ayvalık
Anlam derinliği vardı eserde hocam, beğeni ile okudum yüreğine kalemine sağlık, Yürek sesin hiç susmasın....... Saygılar
Şiiri okuyunca ilkokul öğretmenim geldi aklıma, derslerde çok başarılı olduğum için bir derdim olmazdı gözüyle kaşıyla ama iş yaramazlığa gelince düz duvara tırmanırdım çocukluk işte.
Tam da yaramazlık yaptığım anlarda, dudakları da biraz kalıncaydı öğretmenimin ve kaşları, tabi o zamanlarda belki de gereksinmiyordu insanlar kaşları ne durumda gözleri nasıl bakar. Yani öğretmenimim gözlerinin içine bakamazdım, baksam da suçlu suçlu başımı önüme eğer, utanırdım haylazlık edip öğretmenimi üzdüm diye, kırıldığım kızdığım ve isyan ettiğim de olmuştur tabi, işte bu şiir tüm bunları hatırlattı bana, ilk okuduğumdan farklı bir burukluk bıraktı zihnimde.
Emeğinizi ve yüreğinizi içtenlikle kutluyorum Sayın GÖK.
Hoş buldum Sevtap hanım,sizin de şiirleriniz bir harika.Zevkle ve etkilenerek okuyorum,öylesine yorumlarda değil,içten gelerek yazıyorum yorumlarımı.Bazı arkadaşlar kendileri için yorum yazdırmak için yorum yazıyorlar ama ben asla öyle bir şey yapmam.Sevdiğim ve inandığım için yazarım.Sevgi saygı benden de.
Okul gibiydi gözlerin,
Her bakışın bir dersti.
Çatardın kaşlarını,
Bazen düz, bazen tersti.
Profesörün kimdi bilmem,
Beni su verilmiş çelik gibi,
Bükülmez kılıp,
Sertleştirdi.
1.8.2012/ Ayvalık
Anlam derinliği vardı eserde hocam, beğeni ile okudum yüreğine kalemine sağlık,
Yürek sesin hiç susmasın.......
Saygılar