bir tat bırakırsın gözlerimin damağında, adı bilinmeyen, sanı duyulmayan bir tat, gülümsemen yüreğimin sadakası olur, ömrüme can gelir yeniden, uçarım tepelerden, geçirim dipsiz nehirleri... konarım dallarına hiç düşünmeden. tak diye, vuracaksa avcı vursun, cayır cayır, yanacaksa yüreğim yansın, yeter ki yüreğimdeki lisanı bilsin, sevi ülkesinde yaşayan sevdalar...
anlasın yeter ki gözü kara aşklar: gözü kara sevgilinin sevdasını... bu yeterde artar bana...
gözlerimdeki seni görse yeter derim... dert elbiselerini çıkarırım oracıkta, hüzün gömleğimi atarım dipsiz kuyulara, sevda kumaşını biçerim yeniden, sözlerimi keser, aklımı dikerim yüreğine.. yamalı dudaklarımın eskilerini kimse giymez bilirim, ama olsun hayalimi öldürmeyin!!!
bin zorlukla biriktirdim onları, yüreğimin mahzenlerinde sakladım uzun yıllar, hem neden öldürürsünüz ki siz onları, size ne yaptı ki onlar...
düşlerimi peri kızları ne yapar? onlarda yeterince var. fazlası zarar değil mi Hüma kuşuna? neden düşlerim av olur kör kurşuna?
öldürmeyin düşlerimi ne olur, akı karası seçilmez bakışların... gözlerinin kuyusunda boğulur şiirlerim, öldürmeyin düşlerimi ne olur. onlarsız ben ne yaparım?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öldürmeyin Düşlerimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öldürmeyin Düşlerimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.