(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYYAŞ BEKLENTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYYAŞ BEKLENTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.yarım kalan bir aşk ve sevda içindesin.dönmeyeceğini bildiğin halde hala ümit içindesin.bırak seni istemeyeni sen hiç isteme.Yaşamımız boyunca gözümüzü yakalayan birçok şey vardır. Ancak bunların çok azı yüreğimizi ve ruhumuzu da yakalar. Aşk, evlilik ve sadakatsizlik acısı gibi!.. Aşk “ben”leri yok etmek pahasına “biz” olabilmektir. Sınırları iyi çizilmiş bir evlilik “ben”leri koruyarak “biz” olabilme sanatıdır. Sadakatsizlik ise “biz”i yok etme riskini göze almaktır. Aşk bir bağımlılık gibidir. Bazı kişiler bu nedenle aşık olunan kişiye değil, aşık olmaya aşıktır. Bunun nedeni de aşk gerçekten beyinde bağımlılıkta rol alan bazı maddelerde değişikliklere yol açar.öyleyse sende bu dopaminin eksilmesi i,çin gerekli olan ne varsa yapmak zorundasın kardeşim.unutacaksıııınnnn.
sevgili kardeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
Bülbül, Havalanmış Yüksekten Uçar Bülbül havalanmış yüksekten uçar; Has bahça içinde gülüm var, deyi. Seni seven yiğit serinden geçer, Güzeller içinde yarim var, deyi.
Ben seni severim, sen de sev beni. Mevla`m bir karada koymaz insanı. Elbet, bir gün olur, ararsın beni; Şurda bir divane yarim var, deyi.
Ben, seni severim can ile candan; Mevlam ayırmasın sevdiğim benden, Canım esirgemem vallahi senden, Götür sat pazara, kölem var, deyi.
Karac`oğlan söyler: kaşı karadan, Hiçab perdesini kaldır aradan, Seni, beni bir Mevla`dır yaradan, Büyüklenme, hey kız, güzelim deyi. Şair Karacaoğlan
Niye bu kadar ümitsizsin çocuğum.bir soysuz seni terketti diye niye hayata küsüyorsun.yazık değil mi sana.hayata daha sıkı sarıl.çocuk her şeymi.karşına öyle bir kişi çıkarki,sadece sana değer verir.Allah bir kapıyı kapatırsa mutlaka başka bir kapı açar insana.hayata küsme .negatif düşünme.çünkü insanın düşünceleri bile dua yerine geçiyor.pozitif düşün güzellikleri kendine çağır ki Allah güzellik versin oğlum.Allaha emanet ol.ve Allaha sığın.
ne kadar teşekkür etsem size az...yorumunuzu zevle okudum...umutsuz değilim.ama beni seven biri olmayacak gibi geliyor artık..geçmişi tamamen sildim..bu konuda sorun yok..ama aşk yönünden özgüvenim sıfır...çooook teşekkür ederim.saygılar.