(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜVENME AKLINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜVENME AKLINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toplum için bir sanat oluşmuş,öğüt de öğüt gibi olmuş. Böyle güzel bir şiiri üreten benim kardeşim YILDIZI kutluyorum. Severek okudum, ders gibi olmuş.şiirin hayat dersi gibi . Yüreğin susmasın kalemin daimi olsun...
Alkışı duyunca girme havaya, Birisi çukura indirir seni. İmrene imrene bakarken taya, Uyuz bir sıpaya bindirir seni.
şairim olgun başağın başı yerdedir hep diyerek.. sitemkar şiirinizi, sitemle birlikte ders alınası nesihatlarınızı okudum şiirde.. yürekten kutlarım saygımla..
Beyninde kuş kadar akıl yok ama, Uçmaya özenir çıkarsın dama. İnsanlık elbisen kırk çeşit yama, Sökülür dikişler, kandırır seni.
Yüzüne gülenin peşinden gitme, Elinin tersiyle seveni itme, Sadakat beklerken ihanet etme, Elveda diyerek yandırır seni. harikaydı yıldız hanım espirili bir şekilde anlatım muhteşem olmuş tebriklşer kalemin susmasın
Hanımefendi kah kulak çekerek, kah kaş kaldırarak, kah güldürerek aklı yönlendiren mükemmel dizelerdi. Birini hedef alıyor gibi görünse de bütünü okunduğunda topluma nasihat kapsamına girecek çok güzel öğütlerdi. tebrik eder saygılar sunarım.
...Saygılarımla