Ne tafra, ne sofra... Ne armudun sapı, ne üzümün çöpü. Ne tasa, ne gam... Nokta konacak her şeye.. Buraya kadardı, İnin Dünyadan!.. İŞLEM TAMAM!.. Var mı itirazı olan?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYIRLI KIYAMETLER ARKADAŞLARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYIRLI KIYAMETLER ARKADAŞLARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne tafra, ne sofra... Ne armudun sapı, ne üzümün çöpü. Ne tasa, ne gam... Nokta konacak her şeye.. Buraya kadardı, İnin Dünyadan!.. İŞLEM TAMAM!.. Var mı itirazı olan?..
Kim bilebilir ki Yüce Yaradan’dan başka hım?
Alın işte! Güler TURAN’dan da bir yalan...
Teşekkür ederim konunun cevabını dahi mükemmel bir dille işlemişsiniz kutlarım.
Yüce yaradandan başka kim bilebilir ki Sayın Hocam... Yüreğinize sağlık.
Olmayacak/ belirsiz bir kıyametin evhamıyla bu kadar tedirgin olan insanlık acaba Filistin'de, Arakan'da, Myanmar'da, Bosna'da her gün yaşanan kıyametlerden habersiz midirler ki, en ufak bir refleksleri yoktur... En küçük bir tepkileri de bulunmamaktadır... Yoksa onlar mı insan değiller...
Arkadaş olmak bir sorumluluk ister,.....................böyle bildik, böylede öğrendik, böylede uygulamak için elimizden geleni yaptık.......arkadaş dost başın sıkışınca değil .......her zaman yanı başta olandır..sıcak bir merhabanın sağlam dostlukların ilk temeli kabül ederek... gönül davamızda yanımızda bulundunuz.bizde gönül davanızda yanınızda olmayı yeyledik....zaman ayırıyor varlığınızı hissettiriyorsunuz..paylaşımınızı değer buldum emeğe yüreğe sağlık kalem dostum.........................
Ne tafra, ne sofra... Ne armudun sapı, ne üzümün çöpü. Ne tasa, ne gam... Nokta konacak her şeye.. Buraya kadardı, İnin Dünyadan!.. İŞLEM TAMAM!.. Var mı itirazı olan?..
Kim bilebilir ki Yüce Yaradan’dan başka hım?
Alın işte! Güler TURAN’dan da bir yalan...
Üretilen bunca seneryo bence, inançsızlıktan ve bilgisizlikten kaynaklanıyor.Kıyametin ne zaman kopacağını yüce Allah kimseye bildirmedi o, onun mahfuzunda gizli, Peygamberimize bile söylenmiyen bu sırrı puta tapan Mayalar mı bilebilecek. Taş üzerine bir takvim yapmışlar demekki takvim devam ederken medeniyetleri yok olmuş.Netice fiyasko.Şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Ne tafra, ne sofra... Ne armudun sapı, ne üzümün çöpü. Ne tasa, ne gam... Nokta konacak her şeye.. Buraya kadardı, İnin Dünyadan!.. İŞLEM TAMAM!.. Var mı itirazı olan?..
Kim bilebilir ki Yüce Yaradan’dan başka hım?
Alın işte! Güler TURAN’dan da bir yalan...
Bir kaç kendini bilmezzin safsatasına inanmak insanoğlunun cahilliğini gösteriyor.Anlamlı bu güzel şiirinizi gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Ne tafra, ne sofra... Ne armudun sapı, ne üzümün çöpü. Ne tasa, ne gam... Nokta konacak her şeye.. Buraya kadardı, İnin Dünyadan!.. İŞLEM TAMAM!.. Var mı itirazı olan?..
Kim bilebilir ki Yüce Yaradan’dan başka hım?
Alın işte! Güler TURAN’dan da bir yalan...
SÜMME HAŞA KİMİN İTİRAZI OLUR Kİ VERENDE HAK ALANDA YAZANDA HAK BOZANDA.
DEĞERLİ DOST YÜREĞİNİZE SAĞLIK SÖZÜN ÖZÜNÜ YAZMIŞSINIZ KUTLARIM DERYA YÜREĞİNİZİ SAYGILARIMLA
gündeme tam oturmuş yakışmış bir şiir elbette haydi inin diyecekler bir gün zaten birer birer indiriliyoruz her gün bir gün toptan da indileceğimiz muhakkak fakat bunu yaratan gizli kılmış hiç kimse aşikar edemez ve yalanları böyle aşikar oluverir ama lakin şiiriniz ve kıyamet hakikatını hatırlatmanız güzeldi tebrikler teşekkürler
Usta, Yalan dlan Maya takvimi. Belli kıyametin alemi./ Selam durdu ayağımın sürüğü/ yalana geliyor öteki yalan/ herkes bir dolan içinde birşeyler satmmanın peşinde diyelim. Herkes inandığı gib yaşasın. Mutluluk daim olsun.
efendim siz en azından yalanı söylerken soru işaretinide koymuşsunuz kıyametin adresi olarak kutlarım bu değerli kaleminizi güzel şiirinizi saygılarımla selamlar
Yüce Allahtan başka kimse bilemez, Önceden yazılan kaderi bunlar silemez. Esas kıyamet insanın öldüğünde kopar, Tamam dendiğinde yörüngenin dengesi sapar. HakanKURTARAN Buraya kadarmış...Mayalar yanılmış. saygımla ...
HakanKurtaran tarafından 12/21/2012 3:26:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çalıştığım işyerinde bir takım ihtiyaçlarımız vardı alınacak vakit yetersizliğinden bir türlü liste hazırlayıp kürsü başkanına verememiştim.. Neyse bugün hazırladım (hocada birkaç gün önce bana hazırla demişti.. ) neyse gittim bugün elimde liste hocam dedim biliyorum birkaç gün önce hazırla demiştiniz ama kıyamet kopacak falan dediler ya o yüzden hastaneyi zarara sokmayayım diye düşündüm baktım ki kopan bir kıyamet yok buyrun liste.. Bir kahkaha attı.. Bu kızın işi bilmesine hayranım dedi yanında oturan misafirine böylelikle fırça yemekten de kurtuldum.. yani kıyamet işime yaradı şairim.. şiiri okuyunca bunu nasıl kullananlar geldi aklıma sonuçta ben bile kullanmıştım espri de olsa.. gerçekten çok güzeldi yürekten kutlarım her daim saygımla...
Ne tafra, ne sofra... Ne armudun sapı, ne üzümün çöpü. Ne tasa, ne gam... Nokta konacak her şeye.. Buraya kadardı, İnin Dünyadan!.. İŞLEM TAMAM!.. Var mı itirazı olan?..
Gönül telleri çalınca derinden şiir de tıpkı çorap söküğü gibi sökülüp geliyor vesselam. Tabiki kıyamet gününü sadece Allah bilir üstadem. duyarlı kaleminiz var olsun............ Saygı ve sevgiler
Ne tafra, ne sofra... Ne armudun sapı, ne üzümün çöpü. Ne tasa, ne gam... Nokta konacak her şeye.. Buraya kadardı, İnin Dünyadan!.. İŞLEM TAMAM!.. Var mı itirazı olan?..
Kim bilebilir ki Yüce Yaradan’dan başka hım?
Alın işte! Güler TURAN’dan da bir yalan...
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ; BEN İNANMADIM İNANMIYORUM DA..İŞİN EKONOMİ CANBAZLARINA HAK VERİYORUM TABİ..ONLAR HAKLI..BULANDIRACAKLAR Kİ BALIK TUTSUNLAR..AMA BUNA ALET OLAN GERÇEKTEN İNANLARA ŞAŞMIYOR DA DEĞİLİM..İNSAN OĞLU NE GARİP DEĞİL Mİ..HER DİZE GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA
dörtbuçuk Milyar yıl daha yaşasaydınız da
görseydim ben sizi kıyamet gününde.
GülümsettinizGüler hocam, neşeniz eksik olmasın.
'' Tarih insanı akıllandırır, Matematik dikkatl kılar, şiir ise nüktedan yapar''
Saygılar.