sağanak yağmur sonrası yürüdüm dün akşam şemsiyesiz sokaklarda avare sensiz, kaldırımlar ıpıslaktı kıyılarında yaseminler, hanımelleri uzanmışlar bahçe duvarlarından dal dal yaprak yaprak yenice duştan çıkmışlar hepsi pırıl pırıl sırılsıklam lâmbaların ışıklı hüzmeleri altında...
havalandım tertemiz can girdi bedenime rüzgâr okşadı yanaklarımı işledi ciğerime serin serin uzak dağlar kar altında belli ki hâlâ çiseliyordu yağmur hafiften sulusepken...
bu yağmurla hüzünlü dağlar yine gelin olur, iyi bilirim bu kenti, değil mi küçük sevgilim böyle havalarda gelin oldu uzak dağların ardına gitti bu eli terkedip yaban ellerin oldu...
gece uyur, sabah uyanırım bir daha bakarım dağlara...
uyudum uyandım nitekim sabah günlük güneşlik masmavi bir gökyüzü eser yok bulutlardan toroslar bembeyaz, lekesiz; ve hâlâ seviyorum işte ben seni böylesine duygularla tertemiz saftır gözlerimin suları, aratmaz hiç mi hiç, karla karışık sulusepken yağmurları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAFTIR GÖZLERİMİN SULARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAFTIR GÖZLERİMİN SULARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uyudum uyandım nitekim sabah günlük güneşlik masmavi bir gökyüzü eser yok bulutlardan toroslar bembeyaz, lekesiz; ben seni hâlâ seviyorum işte böylesine duygularla tertemiz saftır gözlerimin suları, aratmaz hiç mi hiç, karla karışık sulusepken yağmurları...
gözleriniz ıslanmasın ışısın dost yüreklerine
sağlıcakla