bir edepsiz tarhiyat daha mumlandı dün iç içe bir yalnızlık daha sobelendi sırrı pek aynalarla hüzün bölüşürken serildi alnıma çift kişilik mitilsiz yorgan bugün senin doğum günün
bakıma alınmış çiçekler var şimdi sesini heceleyen kuşlar bir bakı’ma hevesli fincanlar uzadıkça uzadı roman dünler yetişemedi yeşeremedi bir türlü boz bakışlı endam zamanın tüm tenasül organlarını kestim tablolardan aralık dokuz doğuruyor yine anlasana bugün doğum günündü işte!
haylaz ıstıraplar sökün halde sokuluyor yırtılmış takvimlerin dikimevine sen sırtı dönük sırıtıyorsun hâlâ ben sessiz sinema dublörleri gibi haykırıyorum geçmişe yem saati gelmiş havuz içi balıkları gibi dargın bir dağınıklık kokusu havada yine oradasın işte duruyorsun kopkoyu insanı en kışkırtan makamda gözlerin tavanda oluyor hep ellerin yakamda!
şimdi bulunması en zor kan grubu gibi sana seslenmek seni hatırlamaktan daha zor sana aşermek ve keşke kolay olsaydı
kırk katlı bir gökdelenin doğu camlarından bakan sarı saçlı birer çocuğun avuçlarına mum tutuşturmak kadar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Doğum Kart/postalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Doğum Kart/postalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bir edepsiz tarhiyat daha mumlandı dün iç içe bir yalnızlık daha sobelendi sırrı pek aynalarla hüzün bölüşürken serildi alnıma çift kişilik mitilsiz yorgan bugün senin doğum günün"